I cutidianu di cucina

A più prufessiunali è simplicemente amici preparanu assai d'attenzione per a selezzione di un cutiddacciu di cucina. Questu ùn hè micca surprisante, postu chì hè una di l'uttini più necessarii chì aiutanu à preparà un platti savore è di qualità. Dopu, l'artighjani preferenu i cutidianu japonesi per a cucina à i europei. Questa scelta hè stata per a proprietà veramente unica di questa ferramenta di cucina, chì si dà una cura particulari durante a so fabricazione.

I cutidianu giapponese

Hè cresce chì i cutidianu japonesi da l'azzione di Damascu sò capaci di creà miraculi veri in a cucina. Questu hè duvutu à u fattu chì quandu sò fatta utilizate una tecnulugia unica speciale, chì hè dinò cusì. U cultellu hè una custruzzione multiplicata, à dì:

L'avvanzi di i cutidianu di cucina di u Damascu in acute in compara cun l'uttine tradiziunale sò quì. A durazza di i culteddi cunzitanti ùn sianu micca di più di 54-56 HRC. Questu hè abbastanza per aduprà diversi prucessi di cucina. U disadvantage di sta pala hè chì hè necessariu di correggià a freccia.

Per i cultalli Japanese, a durazza hè 61-64 HRC. Piaghja ghjustu una pala con una tale durazza hà da culpisce per a rapidità. Un pruduttu micca troppu grossu è troppu grossu. Per quessa, u japunesi è utilizate in a fabricazione di cutidianu tecnulichi antichi, cù u novu. U core hè fattu da diffusion welding. Per a fabbricazione di plaques utilizonu ligne allevatu è l'acciau. Questu permette di dà a flexibilità di a pala è a forza. A tecnica di u travagliu cù i coippi japonesi implica una quantità di funzioni:

Tipi di cutidianu di ghjuvellu ghjuvellu

Ci hè sfracugliu sfracicati per a pruduzzioni di diversi prudutti. Cusì, pudemu distinguish i seguenti tipi:

  1. Coghinas, di Japanese, per pesci (cunchli di sashimi o sushi ). Hè un tipu di un sali di sguardu. Per fà u manicu, utilice una razza spiciale di u pinu japonesu, impregnated da silicone è antisépti. L'arnes hè adattatu per travaglià cù i pesci, i filetti di pesci è i diversi frutti di mare. Cù u so aiutu, pudete aduprà un corpu finu, chì hè furnitu da a prisenza di un corte di punta. A pala hè una durata di 30 cm o più. A durata di u dispusitivu tocca à a manera chì un cutu pò esse fatta cù un cutu senza intercepzioni.
  2. Coghulidi per un corpu finu . Hè un angulu finale di 10-15 gradi. U sferimentu hè carattarizatu cum'è asimmetricu, a punta di a vittura di l'utile hè pulitu à a rifarenza sputca manualmente. U manicu hè fatta di fibra di carbone, chì ùn hè micca sugettu à alcuni cambiamenti in forma.

Cunsiglii ceramichi giapponese

Hè in Giappone chì a pruduzzioni di cutiddi ceramichi fù cuminciata. Comu materiale per a so pruduzzioni, u circonu minerale hè utilizatu. A billetta hè suggetta à torna per almenu dui ghjorni. Coghinas sò bianchi o neri. Quessi sò più durable è caru. I vantaghji di i culturi di ceramica in Giapponese hè chì ùn oxidanu micca prudutti nantu à u cutaghju, ùn sò micca sottumessi à corrosione. Ma ùn pò micca esse usatu per aduprà prudutti sò prudutti è di travaglià nantu à una superficia solidosa.

A cucina japonaise hè carattarizata da tradizioni speziale. Custa assai attenzioni à pagà per assicurà chì i prudutti sò assai fati finti. Hè per quessa chì u puderiu deve esse assai persu.

U cutidianu japonesu farà prucessu d'alta qualità di i prudutti. Dunque, diventa un mirtu meritu, cum'è trà i prufessiunale è dilettanti ordinariu.