Hyde Park in Londra

Hyde Park hè u park più famosu in Londra , chì hè più preziosu trà i visitatori è residenti di a cità. Hyde Park hè di 1,4 km2 in u core di Londra, induve pudete rilassate in natura, usendu e benedizzioni muderni di a civilizazione, è toccu una parti di a storia di u paese.

A storia di a creazione di Hyde Park data di u XVI sèculu, quandu Enricu VIII hà vultatu i terreni reale caccia in terri chì anu apprezzatu di l'Abbey di Westminster. In u 17u seculu Carlu I aghju apertu u parcu per u publicu. Sutta Carlu II, l'aristucratici Inglesi fudicavanu cammelli in carru di a strata di Rotten Row illuminata da lumini di petri entre u palazzu di San Ghjamicu è u Kensington Palace. Gradually the park was transformed and perfected, becoming a favorite vacation spot, both aristocracy and ordinary people.

Chì hè un famusu Hyde Park?

In Hyde Park sò parechji attrachi interessanti à Londra.

Statue di Achille in Hyde Park

À l'intrata di Hyde Park hè a statue d'Achille, stabilitu in u 1822. Malgradu u nome, l'estatua hè dedicata à i vittori di Wellington.

Museu di Wellington

U museu di u duca di Wellington presenta u premiu di un cumannamentu famosu è accolta una rica exposition di quadri. À u museu in memoria di a vittoria in Waterloo in u 1828 fù creatu Arch Triunfal.

Speaker Corner

Dopu à u 1872 in u nordu di u nordu di Hyde Park si trova u Corner of the speaker, induve u Primu Ministru era permessu di rializà annantu à qualsiasi topicu, cumpresu discussioni nantu à u reali. Dopu ddu puntu, u cantu di parlante ùn hè micca vacante. Oghje, da 12:00 p.m., i pumulari amatori facenu i so fiery discursi ogni ghjornu.

Memoriale in onuri di a principessa Diana

À u sudu di u lavu hè a bella fonta di u memoria di a Principessa Diana, fatta in forma di ellipse, chì hè stata aperta in u 2004 da Elisabetta II.

Cimitero di Animal

In Hyde Park ci hè una vista pocu cumuni - Cimiteru d'animali, disposti dû Duca di Cambridge, dopu a morte di l'animali favuriti di a so moglie. U cimiteru hè apertu à u publicu solu una volta annu. Eccu più di 300 pedate di tombali di animali.

U Lavu Serpentine

In u 1730, in u centru di u park, sottu a dirigenza di Queen Carolina, era creatu un lichu Serpentine artificiale, chjamatu per via di a so forma simili à a serpente chì hè permessa di natà, è in u 1970 oghje a Serpentine Gallery - una galeria d'arte chì presenta visitori à l'arti di u 20u - 21 seculi.

I paisaghji di u paesu sò delicatamenti è deliberatamenti organizzati: gladiadi longu cù coghju cumu pruduttu alterne cù l'arburu, un gran numaru di strade accurzanu u parcu, percorsi separati per i corridori, ciclisti è cavalli. U park hè impannatu cù i lettu di fiori è i lettu di fiori, funtani, i bancari è i figuri di topiariu sò truvati in ogni locu.

Eccu avete pussutu un gran momentu: ghjucà u tennis, natà in u lavu Serpentinu à un catamaranu o un barcu, pani ànimi, cigni, squirrelli è pumini, viaghja cum'è u Rè Carlu I, organice un picnic è ghjocanu nantu à u pirou, vai per l'esercitu o solu fà passighjà. Hyde Park hè un locu induve parechji manifestazioni festivi, festivali, reune è cuncerti sò cuntenuti. Ma se circate di pace è di solitude in u park, pudete truvà un locu tranquillu è pittorescenu.

L'intrata à Hyde Park in Londra hè libera è aperta da a matina à a sera l'annata sana. L'Excursioni à questu bellu cornu in u cori di Londra sò sempre inobligate, in particulare durante a festa di Natale.