Calzature di moda - primavera 2014

In u mondu mudernu, u calzature ùn hè micca solu un uttellu praticatu di vestibulu, ma un indicatore di stile, sensu di gustu è statu di una persona. Tanti calzini ùn anu micca, è ogni paru "parla" nantu à a so mistress a bona mansa.

Sabbia di moda in primavera-estiu 2014 - hè un gran numaru di parechji mudili è opzioni. À novu, un punteddu chjappu, un ghjuvanottu minimu, à u stessu tempu cun ellu cum'è una pratica gruusa, è i tacchi altri, hairpin, sò in moda.

Un carattirumulu distintivu di i scarpi di a primavera di u 2014 hè u culore, a saturazione è a diversità di quale hè chjosa. Fighjemu à i tendini di a moda in i piu di l'edizioni primavera-estiu 2014 a più.

Stampa, piattaforma è decoru

Unu di i mudelli più stilusi di i sabbi di primavera-istante in 2014 sò i scarpi cun u patru originali. Stampa popularmenti - i più diversi, u megliu. Cusì i calzetti brillanti è e sandali parevanu bè in ogni mudellu. In ogni casu, per sapienti cusì dilicatu per esse cusì decente, avete bisognu di pensà à u vostru travagliu, per ùn diventà un pappaddu. Innota chì in a vostra bundanza hè solu un elementu cù una stampata, identica à a stampata nantu à u mantellu, o cumparatu in colore.

I prudutti di e donne nantu à a piattaforma in a primavera di u 2014 - hè ancu un scherzu di una staghje nantu à a grande parte, per via di a so praticità è di comodità. Induvientu, in i piu di cuddari à a piattaforma, a vostra patata ùn sia cusì cunfidosa è stabile. Eppuru, i scarpi in a piaghja parechje assai fimminenti nantu à i peri maghju. I mudelli di sapori nantu à u pianu di staghjoni: chjusu è apertu, cù siebi e strapelli, cù inseriti diverse è i decorazioni. Questi piani sò assuciatu bè cù quasi ogni roba.

Elementi decorattivi nantu à i scarpi sò, sicuru, eleganti è belli. È u decoru pò serve cum'è una varietà di cristalli o di petri, è ancu accessori (sivelli, straps). Tali piani a priori sò festivi è eleganti. Sì avete propensu à scuperta esperimenti, pudete fà offre eddi sandali originali appastuati cù piumi. Tali misura primavera lucernosa 2014 sò cunsigliati per cumbattà cù fugliali curtite è shorts.

Orighjine è stile

Unu di l'mudelli più mudiali di i scarpi di primavera sò in sicuru i transformatori di coghju. Una idea dinò cusì intreve à una donna moderna in a vita di ughjettu. Allora, chì hè u salitu? È u fattu chì, cumu dicenu, "cun un ligame di a manu" fate scarpi cù tacchi ... ... ùn hè micca in "curvaturi eleganti", ma di listessi di ballet! À u listessu listilu atteghju è foglie in un groove speziale nantu à a sola. Per andà dopu à a rota hè assai più còmicu. È ancu com'è una scelta, puderete reducirà l'altura di u focu à meza, doblegatu à a metà è a secunna nantu à a sola.

I pedichi d'inzuccarati, chì avemu tantu usatu, hà sappiutu parechji cambiamenti sta stagione, è sò stati tipi di fasi intermediali: in u primu sguardu, s'assumiganu calzuni chjusti, ma, à u stessu tempu, sò più simili di stivali. Tali shoes si devendrai nantu à una hairpin di ughjincu è ghjustu, i riveti metallichi è accessori sò preferiti da a dicurazione. I buttiglii sò megliu cumposti cù a ropa di denim, capelli è capelli di coghju.

Hè assai urgente serà un pienu in retro style . E questi mudelli di i scarpi sò un puntellu addunatu, un isulottu largu è grande sante. In più in moda scarpi, barche, ricorda di i mudelli di i 50 anni di u seculu passatu.

In una parolla, in una tale varietà di mudelli di moda è belle di i scarpi pò pudè mette persu. Ma ricurdativi chì in ogni casu, u megghiu consigliatore hè u vostru sensu di u gustu è di a misura, è di sicuru solu un modu bona!