Chanel 2013

Era u primu a vede in l'armerine di l'omi per piglià qualchì interessante per a donna. Ella allibiu u primu perfume artificiale di u mondu è hà fattu un caputu di cutu di filatu modellu. U Cococanu Chanel.

Coco Chanel hà criatu una moda completamente distintiva, u so propiu è unicu. Dopu à a so morte di 11 anni, i pussibuli di a marca ùn puderanu truvà un candidatu adattatu per u postu di dirittore creatore. A Luck era in latu di Karl Lagerfeld. A so interpretazione moderna di i classici ùn era micca solu à i piace di i clienti ricchi, ma ancu da i patroni di a marca. Per creazione di vestiti per Chanel, u designer tene ancu in u mantellu di stilazione femminile di Koko ella stessu. Questa hè cunfirmata da ogni nova cullizzioni di designer. E l'ultimi trè, publicati sottu u signu di una casa di a moda, ùn eranu micca escepzione.

Chanel Spring-Summer 2013

A Semana Fashion Week 2013, celebrated in Paris, era marcatu da a recopilazione Chanel Spring-Summer 2013. U spettaculu hè successu, cum'è veramente, sempre. Hè stata assistita da assai stile mundiale, è a maiò parte di l'appiccicate u maestru dopu a fine di u vestitu di moda stante.

In a nova coleczione Chanel primavera-estiu 2013 anu prisentatu i chjappi di Chanel. In cumbinazioni cù mini-faldidi è vestiti sbagliati, parevanu ghjustu. Eghjegli d 'assemblei di a cullizzioni cumplementatu l'accessori urigginali. Ma da i colletti massinti chì dominaru a linea di l'oghje è invernu 2012-2013, a casa di Chanel trasfirìu a ghjenui perle. E braccialeti è collarlii di lussuria cumpienu perfetta l'imagine prisentatu in a cullizzioni di primavera-estiu 2013. Dati à u broditu di grande perle, u famusu "vestitu nìvuru" figura in una luci completamente nova.

L'arburatura Chanel primavera-estiu 2013 hà datu una grande selezione di stili è direzzione - da largos vestiti di noite è vestiti à i vendi stretchi à vestiti i capalo.

Quandu hà sceglie u schema di culori, Karl Lagerfeld hà decisu di stari in una versione bianca è nuvola, chì hè diventatu un veru clàssicu di u stilu francese in a ropa. In a linea di primavera, anu vistighjate cù sfumalli di moda di viole, lilli è blu. In una parolla, a diversità è u luminosu di u difettu ùn era micca osservatu.

Chanel Resort 2013

Amparendu a nova recoglie Chanel Resort 2013 ùn era micca in nudda, ma in questu palazzu di Versailles. I ensembles, rapprisintati da a moda Chanel, trasluzione l'audience in un sorpreneur mundiale di culore è grazia - l'era di Marie Antoinette.

U sicretu di u successu di a Resort 2013 colture da Chanel hè stata a cumminazzioni di spettaculi futuristichi è extravaganti cù decoru d'oru. Delight hè stata fatta da e coquishe di fughjite di ferries è i cordi bianchi chì dettiru a cullezione un sensu di ligerezza è ingravidita.

Tutti i mudelli eranu nantu à u podju in traccia chjamata barocca è pilami di culore. È a coleta di paleta utilizata in a cullezzione di Chanel Resort 2013, era pastel, sfumature di oru è lume.

In tempu cù i magnifichi tragetti chì anu mannatu à u XVIII seculu, a cullizzioni anche parechji gruppi di denim, chì parevanu moda è moderna.

Chanel Pre-Fall 2013

A cullizzioni di u Chanel Pre-Fall 2013 hè statu indicatu à u Castellu Linlithgow. U chjamatu successu Chanel diventò u successu nummiricu in u mondu sanu. Questa ora, u direttore creativu di a casa di moda Karl Lagerfeld hà trasfirutu in tempu in u XVI sèculu, durante u regnu di a Regina di Francia è Escocia - Maria Stewart.

A nova coleczione di Chanel Pre-Fall 2013 hà pigliatu cù l'imbastanza cumminciata di i so capelli è i vestiti rilassati, altissimi hairstyles è grossi ciucciati cù broche, jumper informale è voluminate cù fossi in una gabbia, cum'è e chjappu finitu chì anu vistutu armunia cù l'articuli i scarpi di l'omi.

Cumu pudete vede, ogni cullizzioni di a famiglia modistica Chanel, hà a so storia è un stile unicu. Hè per quà è migliori di fannii in u mondu sò à stavavanu a liberazione di novi robbi di Karl Lagerfeld, è ellu ùn deve esse stampatu, ùn mai ùn decepi.