I ghjocelli Montessori

Trà a grande varietà di i ghjorni moderni per i zitelli, ci sò ghjovani separati chì vi pudete usà à travaglià nantu à u sistema di Maria Montessori. Chì sò cusì pocu è quali hè a so diferenza di altre attrizione di sviluppu inventatu per i zitelli?

L'idea di u metudu Montessori

Accuminciamu cu lu fattu ca l'uttimi di u sviluppu di e qualità persunale di u zitellu, secondu i metudi di u maestru Italianu di u principiu di u seculu passatu, Maria Montessori, hè basatu in non-interferenza. Questu hè, u prucessu di a cunnissioni di l'oggetti circundante, e so qualità fisiche è u propiu hè datu à a vulintà di u più chjucu. U rolu di i genitori o u maestru in questu hè minimu è reduci, in pratica, à a cunsigliu.

Ci hè u chjamatu, u cognettu "ambiente Montessori". Ghjè una stanza in quale ci hè una sughjera cù u zitellu, disposti in sicurazioni di u zitellu. E tazzi è si ponu esse cumu chì u zitellu stessu pò traspenda di u so propiu.

Tutti i jugui pedagogichi situati in l'ambienti Montessori sò devenu sia à l'alcunu - à livellu di u nivellu d'ochji o u braveddu. U zitellu ellu decide ciò ch'eddu vole à fà in u mumentu, è l'adulte à pusà vicinu à ellu ùn observa i so azzioni senza interferiscenu cun elle.

Chì sò i ghjetti cunfittiti cù u mette Montessori?

Ciò chì tuttu u listessu puntu hè questu l'articulu among simili? U fattu hè chì i ghjoculi Montessori sò in legnu - sò fattu di legne preziosu, è sò assai prudutti. U principale principale di l'autore hè l'usu di e materiali naturali.

Per quessa, per preparà a vostra zitella cun una situazione chì evolviera, hà bisognu di passà un ammontu considerableu per sàppianu. Ma ùn hè necessariu di fà questu in a vostra casa, perchè ci sò i scole di sviluppu primu praticanti a Metodologia di Maria Montessori, chì hà digià tuttu ciò chì necessite.

In i centri di sviluppu di Montessori pudete vede stu materiale di furmazione:

  1. Cimini geométrici - u pianu cumprendi una bola, un cilindru, un cubu, piramidi, prismes, un ellipsoide, un ovoide, un cone. Insegenu a cumpetenza di u zitellu in a geometria è permettenu di capiscenu i pruprietà di questi figuri.
  2. Un casu cù e fusioni hè di dui casi, divisu in seculi, chì sò addupirati à insignà à u zitellu una tesitura è un cuncettu quantitivu.
  3. Barbi blu-rosso - deci barutti per appruverendu u cuntu, chì pò esse usatu per l'operazioni simplici di sustrazione, addiu, divisioni è multiplicazione.
  4. Fate assai l'attinzioni di i capelli d'oru d'ughjetti, chì, com'è tutti i sughjetti previsti, insegenu à u zitellu i fundamenti di a matematica.
  5. Per u sviluppu di u parolle, i carti da u paper di sabbia sò usati, chì, grazzi à u toccu, permettenu a memorizà a materia proponnu di studià. Pezzi metalliche di diversi formi sò ancu utilizati.
  6. U sviluppu sensitivu si pò esse realizatu cù frames cù pizzi, venti sali, arcu è zippers. Dori torretti (duna una idea di e magnitudini) servinu e listessi propitii, a torre di culore rosso (u cuncettu di "picculu", "grande", "l'più grande", "l'più chjuchidu"), l'stazione morusa (dà i cuncetti di "fino", "fino" , "Spese", "u più grossu").
  7. Quattro sette diverse di cilindri - rapprisenu un sistema tutale chì ensece i cuncetti nantu à i culori, tene, sons. À ghjucà cù elli perfettamente sviluppeghja e dinamica prufila fina, chì hè assai bona per l'attività di parolle è prepares una manu per scrivite.

Per u use di casa sò uffruti frames-inserenti geomitrici, diversi lacce, inserti cognittivi è ponja per a creatività. Oghje, ci sò assai prudutti induve cumparate i ghjoculi Montessori, ancu i quelli chì pudete cumprà in magazzini online. Se ùn avete micca l'oppurtunità, pudete fà alcune elementi .