I ghjoculi per u campu d'esempiu in a stanza

U campu d'istati hè un opportunu bisognu di migliurà un zitellu, chì hà ancu avè un tempu cusciutu. Ma spessu u tempu ancu in a staghjunali ci prisenta cun sorpresi in a forma di pioggia o una guttone falata in a colonna di termometru. E dopu avanti i capimachja sò una difficultà aduprata: organizà e ghjorni per u campu di l'esterno in a stanza cusì cum'è quelli chì ùn si sò micca sbagliati è puderi splash out l'energia accumulata.

Chì pudete fà scupraru i ghjovani ghjente di u campu d'istati?

Tali spettaculi sò assai diversi è ponu esse guidati à sviluppà a destreza, a velocità, etc., è hè quarchi cosa cum'è un cuncorsu intellettuale. Nota à e seguenti ghjoculi per i zitelli in u campu internu:

  1. "Truvate un paru". U capimacheraghju suggerisce chì i carusi piglianu li so scarpi à u peddi da l'upposu, attaccanu l'ochji è ponenu i so scarpi, sandali, etc., in una grande mucca in u mezzu di l'abitazione. Allora i figlioli cundiscenu à questu, circannu di truvà u so propriu parechje. Quellu chì hà fattu più veloce di tuttu, guadagnau.
  2. "Puderanu u pack". U jocu pò participà solu di 2 o 4 juge. Ogni chjude d'ellu hè datu un as di un certu vestitu, è i cartulosi restu sò disposti da l'especettori (dopu à i ghjurnatori partianu da a stanza). Dopu à u ritornu di i participanti, a so cumpagnia hè di truvà tutte e carte di u so vestitu cumpresi più veloce pussibuli da parte di sei.
  3. A Mafia. Stu esempiu classicu di ghjoculi in u campu per i zitelli in a stanza vera appellu à i scoli d'ogni età. I figlioli pusendu per un circhiu, ma micca troppu vicinu à l'altri. Un presentatore hè sceltu, chì offre i ghjovani à scrive assai. Sicondu l'ellu, i participanti sò diventati à a mafia, citadini rispettabli è cumissari. I risultati di u sughjettu sò in secreze. In u prucessu di ghjucà, prima vene u "ghjornu", quandu tutti sò sughjetti di l'ochji aperti è pruvatu à scurdà i Mafiosi. Sì qualchissia hè suspittatu di questu unanimu, hè cunnannatu a expulsione da u ghjocu. Se l'opinioni sò divisi, da "a notte" vene. U figliolu chjenu l'ochji, è à u signalu di u presentatori, a "mafia" arruspigghia, signaghja un signu di quale anu "mute" oghje. U cumandante cumandalla nantu à tuttu, ma ùn deve micca i caratteri. Allora a "notte" diventa in "ghjornu" è u cumissariu appare. Hè ancu circà tutti i membri di a Mafia. U jocu si finiscinu quandu tutti i Mafiotu o civili partendu u ghjocu.
  4. "Quiet, louder". Questa hè una grande ottata per ghjucà in casa in un campu per i zitelli più ghjovani. I figlioli siegghenu per creà un cerculu, è u capimaghjeru surtite è si distende. Arcuni participanti feste un ogettu pocu. A funzioni di u facilitadoru hè di truvallu. Quandu entra à u circhiu, ogni persona cumencia à cantà qualcosa - più forte, u più vicinu di u ghjovanu detective à u "tesoru" ricivutu è più tranquillu, se u capimacherà hà alluntatu. Dopu avè truvatu u sughjettu di u guvernu hè cambiatu.
  5. "Pesca". Un colpu prufonda hè colpi nantu à a sedia. I figlioli si abbandunonu à una distanza di 2-3 m, è fate un pezzu pocu o su corpu da a buttiglia per ch'ellu ùn ùn salta da u pane. Pudete dividisce i participanti in gruppi: a vittoria ferma per quellu chì hà più buttoni in u so platu.
  6. "Morgalochki". Hè una di i ghjoculi più divertenti in u campu di l'esterno in a stanza. A mezzo di i participanti si pusonu nantu à i chaisi, è u restu si mette sottu à ogni ghjornu. Un postu duverebbe sviuttu, è u ghjocu chì currisponde à u guidanu à qualsiasi di i so cumpagni chì si stanu (tutti l'anu detti). Quandu u zitellu anu vistu ch'ellu avia scacciatu, avia bisognu à travagliendu rapidamenti una sita vacante. In ogni casu, u cumandante contru à u so sughjettu impediscenu questu quì: ellu hà bisognu à pusà una manu nantu à l'spalla di u participatore seleccionatu. Sì successu, i zitelli cambianu posti.
  7. "Pisces, pani, bèstie". Questi ghjoculi per u campu di a scola in a camara evulanu u memoria è u vocabulariu. I zitelli formate un cerculu, in u centru di quale ci hè una guida. Pigliò i so ochji è a cumincià a giraghja lentamente versu u so assi, chjuderaghju i so ochji è stinzendu a so manu diritta. U zitellu pronuncia "Pisces, birds, animali". Allora u purtonu hà dettu chì si ferma è punisce unu di i attori, dicendu una di sti paroli. U participatore chjamatu hà da ricurdà u nome di u pesciu, l'animali, etc. Si ellu ùn hà micca puntatu cù u puntu, hè eliminatu. I nomi ùn deve esse ripetuti.