Cume dibuce mamma?

Tutti i zitelli à una certa età seminante di pittura, è più tardi in lezioni di scola di scola sò offerti à amparà i fundamenti di fine arti. E si ti dugrajanu una pumu, l'arbre, u cane o u ghjattu ùn hè micca cusì difficili, da pudè esse di una persona, è ancu più cusì una persona specifica, ùn hè micca datu à tutti. Fighjemu in parechje opzioni pè e master classi nantu à aduprà una mamma. Sò fatti per i zitelli di e diverse età, perchè l'abilità di disignà deprezza in largu nantu à e cumpetenze di e persunanti motri fini è u livellu fisicu di u sviluppu di u cori.

Cumu scrive u mo mamma in u palcuscenu?

Questa opzione hè adattata per i zitelli di l'età di scola primaria chì sò ghjunghje à apprendre e cumpetenze di travaglià cù u labillizati. Hè impurtante per cumprendre a manera di creà un passaghju à ritornu: face, capelli è altri elementi. Hè devi esse nutatu chì per l'imaghjini di a so mamma, u zitellu deve migliurà a navigazione a fotografia, induve u "mudellu" hè ridutta in una pusizioni fissa.

  1. Allora, prima nantu à a carta di carta, avete bisognu à scrive un oval face.
  2. Dramma li ochji (se i capelli sò aperti) è u collu.
  3. Dove un pittore: hè megliu per fà facenu prima in a forma di un spaziu di culore, chì poi pittura nantu à u culore chjamatu. Allora "vestite" a vostra mamma in una blusa o vestitu.
  4. U prossimu siguciu l'imaghja di l'ombra. Questu avete aiutu à fà u travagliu più voluminoso è realistu. Ombra in un tonu scuru di u celu di a pelle, ripresentanu l'ombra in l'ochji è u nasu, o ancu sottu à u mandibulu.
  5. I picculi chjassi, cum'è l'ochji, i cei, i labbra, avè prima sò marcatu marcatu da un lapis simplice è dà un color. Ùn vi scurdate micca di u sguardu in l'imaghjini di l'ochji è un ligu corpus in i pomi (quì hè megliu attruisce cù cura è pruvate micca di soprappiti).

Cumu scrive un ritrattu di una mamma cù u lapisulu?

Dove nantu à una photo è primitivu, ma questu hè esattamente ciò chì avete bisognu per i principianti. Sta tècnica aiutarà à u maestru di i principii di l'arti imagine nantu à u pianu di e persone è di e so facci. Fighjemu una manera più, quantu bella per scrive una mamma cun un sciccareddu simplice.

  1. Sceglite una photo nantu à a quale a mamma ùn hè micca esposta più larga. Hè ancu desiderate chì a foto hè stata presu in a face, ma in "half turned" (questu hè ancu chjamatu ritrattu in trè quarti).
  2. Dove mentale i raghji principali chì limita i capelli, labbra, occhi, contorni di u collu è e spalle. Trasferisce sta siluetta à carta.
  3. Determinassi l'imagina agghiuncennu l'elementi basi di a stampa in i piu sò chjuche. Ùn vi scurdate di i candele di cande.
  4. Oghje chì l'artisti novi utilizanate u metudu di dividinu l'immagine originale in quatri (grid). Questu avete aiutu per intu megliu capisce a proporzioni di a faccia.

Cumu scrive u riti di a mamma?

Un zitellu di 10-12 anni d'età pò digià apprendre à scrive forme anatomichi ghjustificate. E a faccia umana hè a cumpitenza più impurtante è cumplessa.

  1. Dramma una figura animata di a fàccia di a face di a mamma. Schematicamente dividite quì sottu in a stampa.
  2. Intra i dui ligeri orizzontali sò situati u nasu, è sottu - i labbra.
  3. Quì nantu à a prima linea, piglià i vostri ochji. A distanza annantu à l'elle ùn deve esse uguali à a larghezza di u nasu. Succate ancu parolle è una linea di cigliu.
  4. Aghjunghjite i labbra à a stampa: ùn devenu esse situatu senza menu di a mità di a longu di u nasu (per questu usu di e linii guidate, chì dopu esaminà).
  5. Hè u tempu di dà à a persona una forma più coretta, scrivintendu e so micca simbulici simuli.
  6. Scrivite i fille exacti di u nasu è i labbra.
  7. U disegnu serà rializatu da un esemplariu più attentuale di l'ochji (pupi, cigliali) è e l'ombrezza di a faccia, è ancu l'imaghjini di u capelli di a mamma.