FEMP in u gruppu mediu

Hè capacità chì sò acquistate da un zitellu in l'età in furia, diventenu un tipu di fundamentu per un sviluppu di più. Per quessa, da una età curretta cù u zitellu avete bisognu di studià in diverse direzzione. Una di l'attività hè a furmazione di e rapprisentai matematichi elementari (FEMP). In questu casu, per esempiu, in u gruppu media, hè necessariu no solu per furmà, ma ancu per combina cù un sviluppu creattivu, à u cuntrollu di u nivellu di l'acqui di cunniscenza da u zitellu.

Organizazione di a FEMP in u gruppu media

In preparazione di a lezziò, hè impurtante piglià in cuntà chì hè cunsigliatu per i pre-maistri per incrementà u nùmeru di e forme d'educazione cum'è ghjocu, observazione, discussioni. È hè ancu necessariu di riparà a informazioni ricevuti in l'attività di ghjornu. In generale, a lezziò hè basatu annantu à stu algoritmu:

Impurtante impurtanza hè a visibilità in a cunniscenza di a FEMP in u gruppu mediu. Dopu à apprindistari in parallelu, avete bisognu à fighjà à espansione u vocabuli di u vocabuli è u sviluppu di a parolla .

Principi di a FEMP in u gruppu mediu

À l'attività, ci hè necessariu di confià nantu à i principii basi:

Hè impurtante ancu di ricurdà chì l'attività nantu à u sviluppu di a FEMP in u gruppu mediu dà u megliu risultatu in a prima parte di u ghjornu, quandu i figlioli ùn sò micca stancati. S'ellu unu di i zitelli ùn hà micca tempu di maestru di u materiale, in u so tempu di parcorsu hè necessariu di dà un attitzioni particulare.

Jucati didattiche nantu à a FEMP in u gruppu media

Metodi di ghjochi anu pruvatu per l'apprufittendu diverse gruppi di età. Cusì cù questa stima ùn serebbe solu ùn hè accessibule è interessante per trasmette u materiale necessariu, ma ancu aiutà à scopre a capacità creativa.

Per urganizà u travagliu, pudete aduprà u manuale à a FEMP in u gruppu di l'autori Autore Pomorieva IA. è Poznaia VA, è ancu com'è escenà di l'insignamentu è di ghjucà l'attività Kolesnikova EV

Di sicuru, ci vole à includà in u prucessu di l'educazione fìsica per ricèdia.