Cumu fari un zitellu?

Spessu si succèri chì a maghiore dopu ghjè ovalatu per i genitori è i zitelli una tortura vera: i genitori pruducini intreneddi à alimentà u zitellu, è u zitellu à eternamente persone indepensamente. Moms passanu jornu in a cucina, intristu u problema di cumu fà un zitellu manghja.

Vale a pena?

Avemu bisognu à forze un ziteddu? Forsi hè vale "rallentisce" è cumincià à fiducia i scritti di u vostru babbu? In a natura, ùn ci hè micca una sola vita sana sana chì moriri da u famu, è vicinu à a fonte di l'alimentariu. Inoltru, u zitellu sanu ùn speria micca di espansione si ci hè una mamma amadita vicinu, pronta per alimentallu di dumanda. Per a maiò parti, i prublemi cù l'alimenti si sorgienu per u fattu chì i genitori middi l'appetite di u zitellu per i so standard, senza chì ùn abbiate micca e particularità di u so picciottu. Forsi un zitellu in a matina ùn pudere micca manghjà, perchè u corpu ùn hè micca abbastanza stufatu.

Per quessa, a più bona manera di fà un zitellu ùn manghja micca a forza di forza. U zitellu ùn vole micca esse un colazione - senza parolle sferu, persuasione, è più più ch'elle migliori chì l'avete da u tabellu prima di u pranzu. Ma, a cundizione più impurtante per successu in questu casu ùn hè micca di lascià u zitellu cù a più freccia di pranziarii finu à u pinu dopu. Se ellu insiste assai, pudete darà un muccuni di una pumu, ma in ogni casu, ùn anu interrottu l'appetite cù pezzi, rotluli è simuli "gustativi". Ùn puderebbe manghjà ancu u zitellu ùn ci piace micca i platti è l'alimentari, perchè aiuterà. Per esempiu, cusì unloved da parechje ghjastimoni, puderete sustituverà u furmagliu, iogurt o altre pruduttu chì cuntene calcium. Cumu avè un criaturu à manghjà un attrape - i ghjovani giovani sò intesu interessate. A risposta hè a stessa - senza violenza. Intruduciuti cumplementarii , cuncintrau i scritti di u zitellu, è micca per i termini prescritti in a literatura. Fighjulà u zitellu un attrachju, ma micca forza, permettenu pruvà una nova sensa per ellu. È se u tempu per l'alimentazione supplimentale hè digià vicinu - a quistione "cumu forza" ùn serebbe più.