Cattedrale di San Michele (Bruselas)


In a capitale di Belgio, Bruselas hè a majestic Catòlici Cattidrali di San Michele è San Gugliu (in English, a Cattidrali di Santu Michele è San Gudula). Hè ancu spessu chjamata Cattedrale di Saint-Michel-e-Güdül. Parlate più nantu à questu.

Descrizione di a cattedrale-Saint-Michel-e-Güdül

U tempiu, chì hà surviviu à u nostru tempu, hè statu erettu du u prugettu di u famosu architectu Jean van Rysbreck, chì hè l'autore di u centru di città di a capitale di Belgio .

A cattidrali di San Michele in Bruselas hè cunzidiratu u principalu tempu catòlicu in u paese è i so torres gemelli s'assumiganu à u famosu in a pianeta pianoforte Notre Dame de Paris . Hè veru, a so magnitudini hè casi duppia. A facciata principale di u palazzu compostu da dui torres equalizamenti simettichi chì l'altura di quale righjunghje à sittanta novi metri, decoratu cù nicchie è archi, è ancu cunnessu da una cima di u teulatu. In ogni cungre di i "gemelli" ci hè una longa scala cinquanta metri d'altitudini, sopra una terrazza bella. In a torre sittintriunali Ci hè una grandore campana, chjamà tutti i parrocchieri per u serviziu. In questa parte di u tèmpiu nantu à i mura sò imbiancati ritratti di i ruledani chì facia un cuntributivu significativu à u sviluppu di a chjesa.

In u centru sò porte grandi chì anu stati adornati cù relitti falsificati è stati di sante. A facciata principale hè parechje entrances, limitati da portali di petra, sopra à l'urighjini sculture di sante è vitra. I fachadas laterali di a struttura ùn sò micca inferjuri à u principale in a so bellezza architetturale.

Decorazione interni di a Cattedrale di San Micheli in Bruselas

L'internu di a catedral sorpresa i so visitanti cù pompiativi è una cumunità insolitica di asceticismu è bellezza. A nave centrale hè una altura di vintimpi sei metri è una durata di centu è dece metri, è a larghezza di u tèmpiu tutale hè cinquanta metri. I vultuli sustegnu i chjassi romane-bianchi chì si stendinu à l'altare è anu stati dicuzati cù stati cun 12 apòstuli. Eccu i maraviglii maravigliii di famosi Scultori Faderba, Dukeneu, Tobia è Bath Millerd. I Windows, dipinti cù culurite videndu vitrati di u XVI seculu, illuminate chorpi gòticu.

L'altare di altru luge era fattu di tarritoriu solidu, cù elementi simbolichi di cobre. In u 1776, i Ghjesuiti di a cità di Leuven presentonu a catedrali fatta da H. Verbruggen à a Cattedrale di Saint-Michel-e-Güdüll. In fronte di l'altare, una chjesa di marmura nìvule avarà à u tumbu di u Archduke Albert è di a so muggheria Isabella, chì era mortu in u 1621 è in 1633, rispettivamente. L'scultori di i fratelli Goyers rializeghja da u quarciu carvede un retable in u stile gòticu.

In u 1656, Jean de la Bar, sicondu u pianu di T. Vann Tulbden, hà creatu un spaziu vitru è viticultori in u latru di a Mamma di Diu. L'artist dipoi episodi da a vita di a Vèrgine. L'architettu di a ghjudizie è u studiente di part-time J. Duchenois, Jean Vorspuhl custruì un altare di marmu u blancu biancu. In a cattidrali di San Michele in Bruselas, ci sò boni fiori vitrati macchiati da Jean Haiek in u Rinascimentu. In u muru sò i tazzi majestichi. Ci hè ancu un mausoleo in quale hè l'eroicu naziunianu belgien Frederic de Merode.

In u territoriu di a cattidrali ci hè un tesoru. U prezzu di u bigliettu hè 1 euro. E mostra sò utensili di a chiesa, cù l'armi medievali. In questu mini-museu sò i beddi tombi antichi. Inoltre, nantu à u territoriu di u tèmpiu, ci sò dui organi, u sonu di quali sò purtati armeate è pigliate l'ànima di ogni listener. Ogni pò ancu assiste à un cuncertu d'organu. Tali avvenimenti si tenenu cusì bellu spessu. U prezzu di u bigliettu hè cinque eurò.

Per u turista nantu à una nota

A Cattidrali di San Michele è Gudula si trova à a intersezzione di a Cità Alta è a Cassa, nantu à a muntagna di Troyrenberg. Pudete vede quì per metro in a prima è quinta liate. L'estazione chjamata Gare Centrale. Pudete ancu in autobus, taxi o auto.

A cattidrali di San Michele in Bruselas hè apertu ghjornu. Da u luni à u vennari, e porte di u tempiu sò aperti per i discìpuli è i visitanti da sette dumande à 6 à a sera, è nantu à u settimane di ottu di a matina è ancu à 6 settimane. L'accettazione hè liberu. Avete bisognu di pagamentu si vulete visità a cripta (custitu 2,5 euros), un tesoru o un cuncertu.