Catia di fiore


I vantaghji indiscutibbli di Bruxelles , in più di a so impurtanza nantu à u mapu puliticu di u mondu, hè una grande architettura chì trasmessa u spiritu di i seculi passati. Caminu caminu pi li strati in u centru storicu di a cità, chì probabbilmente sempre ricordate di a cità ùn hè micca parte di u Belgiu , di girà nantu à l'erba in un parcu cù l'arbuli centu d'anni, è ghjustu friddu cun questu atmosfera spettaculu - è un ritimu moderatu ma pensativu di reste darà fruttu . In ogni casu, ùn solu micca l'attraziu atrai turisti. A tradizzioni surprisa di Bruxelles , trasmessa duranti i decennii, hè l'arbulu di u Florista. Una volta cada dos anni, l' area storica cintrali di a Grand Place trasforma trasforme, piace à l'ochju cù una varietà di culori è l'arumu di fiori.

Chì serà interessante per sapè u turistu?

L'urighjini storichi di a tradizione originate in u 1971 è u so antenatu pò identificà da u paisaghju designer è l'architettu E. Stautemans. In ogni modu, stu avvenimentu si facia regularmente solu in u 1986. Se ùn avete micca tortu, avete a dicu chì hè stata fattu solu per l'aiutu di atraient turisti. In ogni casu, per andà in quì vedi stu spettaculu sempre u valore.

Allora, chì hè a Catifa di fiore in Bruselas? Questa hè una stallazione enormosa, chì implica circa 750 mila fioretti begonias di sfarenti sfumature. À l'urganista preparatori, tàece di turf sò aplicati à u "canvas" da chì a catifa hè creata. Allora circa un centu volontaru è parechji di i più belli ghjardineri in a cità sò accettati per u travagliu dilicatu di scultori di drachise è ornamenti. Ciò chì hè caracteristicu, fiasci chì si sò stati assai fugliate per l'altri chì u ventu stalla postu esse una amena comu tali. Inoltre, u so microclima hè furmatu, chì permette i fiori chì fermanu in cundizione excellentu per 4-5 ghjorni cù una umidità suffirenzia. Dopu manera, l'begonia ùn hè micca sceltu per l'azzione - hè una pianta cun menu senza pretensione, chì hè un fattore impurtante per una cumulazione voluminosa.

Sì, quandu lighjene stu articulu, avete una idea chì a Catarina Florale hè una materia di varias ore, questu hè assai luntanu da esse u casu. A preparazione per l'eventu dura pocu annu. Prima, un cuncettu hè sviluppatu, a quistione di quale serarà u tema in questu ora hè decisu. In seguente, i sacchetti sò disegnati è u numaru appruvistatu di fiori di un culore particulari hè calculatu. È solu dopu chì u travagliu preparatori travaglia direttament à a Grand Place. Allora, crede à mè: u stesu di i fiori nantu à u schema di prisendu solu hè solu una piccula parte di u grandi travagliu.

In più di una caratteristica originale di u Florale Carpet hè ancu chì ogni volta u mudellu cambia. Inoltre, u so subjecte, com'è regula, hè necessariu à attaccà à qualsiasi avvenimenti, paesi o frames di tempu. Per esempiu, u 2012 hè stata tenuta sottu l'esterna di l'Africa. Trà l'ornamenti di a tapitula, l'elementi tradiziunali di Etiòpia, Nigeria, Còrdica, Camerun è Botswana eranu intu dì. In u 2014, a tappa di u fiore era timida à cuncorda cù u 50 anniversariu di u principiu di l'immigrazione turca à a Belgique, perchè i patroni fiurali ripitenanu l'ornamenti di l'alfabbetu turco.

In fattu, a Catifa di Fiore ùn hè micca solu un tela in u centru di u quatratu cù culori sorprenimi. Hè un accordu tutale, cù l'accumpagnamentu musicali è l'illuminazione originale. A vista nantu à u fiore di lenzo hè megliuritu da u canzuni di u Palazzu. A purtata à a Grand Place in u periodu di questu avvene hè di 5 euri, i zitelli sottu 10 anni - libera. U festa hè tenuta da u 12 à u 15 di austu.

Cumu ghjunghje?

À u quadru cintrali di u quale si trova a Catarina Florista, ùn hè micca difficiule d'arrivà. Pudete piglià u tramu n.3, 4 à l'estazione di Beurs, o l'estazione di metro Gare Centrale hè in vicinu. In i dui casi, questu d'una quarta da u trasportu parenu.