Puderaghju u vintisantu ghjornu?

Per a ghjente Ortodoxa U ghjornu bonu hè u ghjornu di più tardu di l'annu, quandu i credi si ricorda di u martiriu di Ghjesù à a croce, a so crucifixion è l'funerali. Hè ancu u ghjornu di rigalu di u viaghju, quandu ùn hè micca abitudine di diventisce, risate, cantà è ballà, disputa è ghjurà, ma invece più - com'è un signu di memoria è dulce per i tragichi avvenimenti chì avianu in tempi bíbichi. Sicondu una nota, un omu chì ridi di u Venneri Bonu chjaranu tuttu l'annu. Ma u viunamentu ùn implica micca solu cumpurtamentu moralu, include l'astinenza in l'alimentariu, è ancu cumerci.

A quistione chì pò esse drunusite u Venneri Bonu, per crede a ghjente ùn hè micca menu significativu ca a question di ciò chì pò esse manghjatu da l'alimentariu. Sicondu i sacerdoti, nantu à stu ghjornu tristu, pudete manghjate è bèzzu solu dopu à a cena, quandu u santu hè serve in u serviziu in a chjesa. È u veru fideli, observendu un rapidu strettu, hè permessu di empregar solu pane è acqua, è secondu u calendariu di l'alimentu in u rapimentu - hè megliu d'abbia da manghjà è di vinu.

Ancu un signu chì, ancu se una persona sustene a sedienta di u Venneri Bonu, ùn hè micca degratu per un beie per un annu.

Sicura chì l'astinenza rigulara ùn hè micca cunsigliata per i zitelli, e donne embarassada è e persone cun certi malatii - per ragioni comprensibili.

Pò esse aduprà tè in u Venneri Bonu?

In quantu à tè (o caffè), u so usu di a vìdiri di u Venneri Bonu ùn hè micca pruibitu, soprattuttu se avete osservatu un fastidiu pocu strettu. Eunque u calendariu aghjunghje chì questu hè un ghjornu secondu, è hè cunsigliu di eddu solu l'acqua, compotas è zuccheri, ùn hè pocu rilassante per tè. E persone chì si svolge in attività fisica fisica o mentale ùn pò micca fà solu una tazza di tè dolce forte. Ma s'ellu avete l'uppurtunità, hè megliu di rinunzà una edita per un ghjornu - ùn hè micca cusì difficili quantu si pare avanti prima visu.

Pudemu vinu nant'à u Venneri

E pope Ortodoxu sò intesu interessatu à a quistione di sì esse pussibuli di drentu u ventu di u Venneri Ginuu è dumandate micca micca di curiosità invechera, perchè parechji pò avè qualchissia parechje festa sociale in questa data, cum'è un anniversariu o anniversariu d'una festa o qualcosa. Di sicuru, parechji fugliale per questa festa di l'occasioni è invitarete l'invitati. È qualchissia festa in u nostru paese hè sempri accumpagnata da l'alcohol, questu hè una parte integrante di u banquet.

Sacerdotes, in a vostra volta, ricumandemu solu per esse ricusate di l'usu di spiritu forte nantu à stu ghjornu mournful, è di trasfirimentu e celebrazione in altru data. E si ci hè una precisa necessità - pudete ghjuvanu un capucine rosu Cahors. Ma questu ùn deve esse fattu in cunnessione cù a celebrazione, in nisun casu chjappu è micca brindà, ma modestu è dicintu à un fast meal. Sì, se Cahors sò cunsacrati da voi in a chjesa .

Qualchidine chì ci vole à passà u venerdì divinamente nantu à i so piccati, preghiera è u repentimentu, è ancu una vittura d'u vinu drunusu questu ùn ùn currisponde micca in qualchì manera, si deve esse cunsideratu.

Pò beiu a biera in u Venneri Griddu?

Doppu l'usu di a biera in a Semana Santa, l'opinioni tendenu divirsiri. Per una banda, hè un certu tipu di cerveza alcoolica. L'altra banda, a cerveza hè trattu com'è un pruduttu. In ogni casu, a pruibitu stretta da a chjesa per a biera ùn esiste micca. E si avete qualchì precisione per questa bevanda, pudete fà un pocu sughjornu in a taglia di un vetru.

In cunclusioni, vogliu avè nutitu: quantu l'omu bevirava u Vieranu Santu, u bèdu ùn deveria micca influenza u so cumpurtamentu moralu in quellu ghjornu.