Concha-i-Toro Produttore


L'impresioni più vivu avevamu quelli turisti in Cile chì dicisu di visità a cantina di Concha-i-Toro, hè a più grande in u paese. U vinu hè un simbulu chjaru cume chjaru chì hà purtatu l'statu à un novu nivulu, graziu per u fattu chì a gloria di i vini righjunsi à u Viejo Mundo.

Concha-i-Toro Wine Farm - description

A cantina di Koncha-i-Toro riprisenta un imperiu tutale, chì cumprendi numerosi cantini, migghiara di ettari di vigneti. Hè stata fundata in u 1883 in u Valle di Maipo vicinu à e terri di Pirka . Don Melchor Koncha-i-Toro ùn hà in ellu hà sceltu questu regione per u primu cantina, perchè u clima in a regione hè u megliu per a migliurà di u racini.

Storia di a creazione

U marchese di Casa Concha, cù a so moglia Emiliana, hà purtatu i più vini di uve di a Francia, è hà pigliatu unu di i meglius spezialisti in stu campu. I ghjinirazioni successivi trattati cu cura cù u patrimoniu di u so antenatu è hà sviluppatu a cummercializazione.

Oghje, I vigneti Concha-i-Toro exportate i prudutti à più di 100 paesi di u mondu. I più veiculi, di quali cuglia un grande cultu, sò situati in cinque centri regioni di Chile: u Casablanca Valley, Maipo, Rapel, Curico, Maule.

Sottu à u duminiu di u fundatore di l'ecunumia, i prudutti sò manteni in i antichi cantini, custruiti in u XIX seculu. U successu di a cumpagnia fù cunfirmata da u publicu dopu à l'annu in 2012 hè statu ricunnisciutu com'è u megliu da a rivista britannica Drinks International.

Attrazioni turistica

A cumpagnia di u ghjornu di a so fundazione hà sviluppatu a so fama è hà sviluppatu a varietà di vini, ma hè famosa micca solu per i bebidas. In u territoriu di a cantina in u stessu annu hubu un parcu cù a casa, chì era custruita da l'artist Gustav Renne. I turisti sò permessi di camminate longu, è anch'elli exhibenu cantine cù grandi belli.

Cum'è un pittore di famiglia di u paese è u designer, hà trasladou a veru casa è parche à i discoppi di vini Santa Emelian. Questu hà cuntribuitu à u fattu chì più persone anu intesu di u locu. Avè visitatu a casa, chì hà surviviu à questu ghjornu, pudete tastà tutti l'embiu è u stilu. Imaghjate cumu stanu vicinu à più di cent'anni, si caminete per u giardinu è vede l'ornamenti.

Puderete annunzià una scursioni in i piani, perchè vi permettenu à imagine quantu passà u prucessu di fà u vinu. L'interesse hè ancu presentatu da a legenda assuciata à e cantine - a più famosa di elle hè nantu à a cantina di u diavulu. Dopu à ellu, u so nome hè stata datu à una marca famosa di vinu.

Se crede a legenda, a cumpagnia cuminciò à perditu u vinu, chì fù robbata direttamente da i cantine. Allora, per scantene i briganti, anu avutu un rumore chì u divilu stessu era guardendu u cantonu. In u risultatu, i rumori cusì pigliatu, chì u vinu "Casillero del Diablo" si appareva, chì significa "Cantina di u Diavulu".

Cumu à a cantina?

A cantina di Concha y Toro hè situata in u Valle di Maipo , chì hè in a vicinanza immediata di Santiago . Pudete ottene dinò da u carru.