Pruning di dolce cherry

U pruninamentu curretta di ogni fruttu hè a chjave per acquistà una bona regola. Ci sò dui tippi principali di podarete frutti .

In questu articulu, aghju fighjà a manera di trimiglià u dolce cherry. U primu podarone di cilieghi hè fatta da seguità dopu à stenderà e piantini. Se ùn hà micca fattu una poda in primavera, pudete fà in maiu-ghjugnu. Quandu u pianta, i chjirchjati di ceceti sò scurciati à circa un metru d'altitudine. Per pudè formate a corona d'un arburu, 4-5 ferite esqueleti sò stesi in u nivellu inferjuri, 2-3 fracciati in u sicondu livellu, è dui in u terzu. A pruning di primavera di a cirasa dependerà da quantu sviluppau a corse di sizioni:

Forma di podere di dolce cherry

Quandu l'arbre groupe, hè necessariu di regula regularmente una poda di podere di giovane cherry chì rifinate u forti crescita di rieti. Pigliate sta poda deve esse in prima primavera, da trè à quattru settimani prima di u principiu di a vegetazione. Ma a poda in altri periculi ùn hè micca cunsigliatu. Prima di u fruttu accumincia, i rimettimi annuli sò chjusi à un cinquèsimu di a lunghizza. Hè impussibule di cutà u ghjovanu cherry assai, pò esse ridutta u so rendiment. Sì i ghjovani cherry sò assai anch'elli, in l'estiu, hè pussibule prune rivolti annuali, cusì accelerantu a furmazione di corona in l'arburetu è un rendimentu crescente.

L'arbureti di un dolce dolce sò più vechja di cinque anni, è cumincianu à ramu forte, per quessa chì anu bisognu. Trimate tutte e branche chì si trovani senza successu o crescente in a corona, è ancu di i malati o secchi. I posti di tagliati anu da esse coperto cù verniciu di u giardinu. Inoltre, se ne necessariu, pudete sempre sustituisce a vechja ramu, nantu à quale ci hè parechji bachi, nantu à una ghjovana.

Quandu u cherry tree entra in a fase fructosa completa, a poda di e branche deve esse suspenuta. Duranti stu periodu, pudete chjapperà l'arbureti o rinfriscà a corona in casuali. È dinò reducione in a curuna pò esse realizatu durante a cugliera, sguassà u ramu cù i baga. Inaugural la dolce cherry durante u so crescente attivu vi permettà à l'arbre per sgabbarà rapidamente.

Pruning rejuvenating di dolce cherry

L'arbureti più avanzati necessanu poda rejiminante. À u listessu tempu, i rami vecchi sò stati eliminati, è una nova curuna di l'arburu hè furmatu. Pruning hè realizatu una volta ogni 5-6 anni in a primavera, dopu stabilimentu di temperatura aerei positivi. Se u tempu hè fugliatu è friddu, a pruning rejuvenating hè megliu trasferitu à u principiu di l'estate. Ùn pudete micca trimellà i cheri in u vaghjimu o in u periodu di reste. Per u rejuvenecimiento, hè bisognu di sguassà i rami da 6-8 anni, è tutte e fette hè struitu di vernice in u jardinu.

Inoltre, à a fini di a primavera, hè pussibile annunziate i punti di crescita di i ghjovani rimintuli, chì righjunghjendu 15-20 cm in lonxitude. In u primu mità di l'estate, un ghjovanu crescenu di più di 30-40 cm hè chjucu è da a fine di l'estate, i ghjorni giovani se sviluppanu da e cogni di i prudutti ricchiati.

Fate cusì a vostra cirasa, cortàla diritta, è l'arbre vi ringraziarà pè a sassa di biera è rinviosa.