Spathodea: tulipanu africanu

Spchatodea campanile (Spathodea Companulata) hè una pianta exotica di eternu di a famiglia di bignonia. Hè ancu chjamatu "l'arbre di u focu", "fontana di l'arbre", "fontana di fiancu" per culpa di i grandi fiori rosse brillanti.

Ciò chì hè bonu per un omu dorme?

Spathodeus hè unu di i più belli d'arbuli in u mondu, a patria chì hè l'Africa Tropica. A pianta pruteziona in tuttu u annu, a so decoru ùn hè micca solu in fiori. Ancu quandu este arbre ùn si fiura, grazia à u lavu di luxu hè sempre una bella apparizione decorativa.

Àrbulu di tulipanu africanu hè di graneddi enormi, situati in parechji. À un corpu largu sò ghjeneralmente 13-15 pezzi. Oval, foglie verde foglie, à 50 cm de largo sò signalati à i chjassi. Grigio o marrone cun tacchi a scorcia hà una aspra. Tulipani speddi cù fiori. Di solitu sò ordi brillanti cù edgibilie amarilla, russu scuru o giallu. Cupi di fiori sò sempre risuscitatu, è dopu à a chjesa, questa bellezza hè chinu d'acqua.

Dopu chì l'Spartanu anu spusonu, omi marroni ponu appare in postu di fiori, circa 10-20 cm.

E crescite

A cura di u spàttulu hè assai difficiule. Hè cè famosu per u so capricciusu è a cumplessità di cultivazioni, chì hè assuciatu cù l'accolta, illuminazione è fertilizante. Ci si deve esse cunsideratu chì l'animale di tulipanu amassi una penumbra di lumine è ùn pò micca tollerà a luz di u sole. Sottu u soli, i foglie sò gialli, secci è comenzan à cascà.

U fiore ci vole un spaziu caldu (in l'estiu + 20-26 ° C, in l'invernu micca menu di + 12 ° C), induve ùn esse micca cambiamenti di temperatura è corrente. A rimbursu di a temperatura negativu affetta a so aspettu è infabilmente afecta à u crescita di a pianta. À una temperatura di 0 ° C, a parte aereo di a pianta murale, i radichi surveghjanu à -5 ° C. Sì l'arrabbiari sò cunsirvati dopu a metà in glaciali, restauranu l'arbre.

Demu u spathode deve esse regulare è moderatu. Sughjendu a terra o inundate l'arragbi porta à a morte di a pianta. L'umidità ci vole à 65%. U Secunnu porta a perdita di foglie.

U tarrenu per u spathode deve esse liberatu, sbulitatu. Pudete creà ancu in paisani freschi, ma più nutrittivi di a terra, più abundanti di u fiorettu è u più riccu di u follatu.

U fruttu africanu hè ghjustificatu da e semi. Questu hè u metudu più ottimali di riprutazione. Pudete ancu aduprà segni, ancu s'ellu stu metudu hè cumplessu è pocu affidatu. Cuttings spessu ùn ponenu micca a ravaganza.

Cù cura suppurtà, l'arbulu tulipanu di u spàttulu righjunghjenu à 10-15 metri d'altura. In l'ambienti naturali, u circheti annantu à circa 1,5 metri. E cultivate è variità altre spatodei cù una alte minima.