Curranze chì trasfurmassi in u vaghjimu di i pesti è i malatii

Pranzo piace per crecià parechji pruprietarii di campagnoli d'estivi. E so boli sò una fonte di vitamini, microelementi è parechji nutrizi. I frutti è e foglie sò trattati è prevenu i assai malati. Per pudè gozzeti tutte e pruprietà utili di a pianta, esisti boni cura. Unu di i so parti cumpurenti hè u trattamentu di pasti in u vaghjimu da i pesti è di e malatie.

Trattamentu di pasti in u vaghjimu da i malatii

À e currant diseases, chì pudete troppu in u vaghjimu, sò:

  1. L'apparizione di i spondi supra e foglie. Puderanu esse di duie tipi: prima marrone, è sussuranu a bjertezza (sepioriosis), è u marrone scuru cun un rimmu luminariu, eventualmente porta à a perdita di foglie (cercosporosa). I prudutti di u lumenu per contrule e malatie, è di spraying cù liquidi di Bordeaux 10 giorni da a vendita.
  2. Assecazione di currant branches. A causa di sta maladie pò esse l'apparizione di una farfalla mariagghia. Piglia u travagliu in l'corteza, ci sò e caterpillars chì manghjonu i rami da u mezu. Questu face a so secca. L'implementazione di l'attività di u vaghjimu à u cummattimentu di a catina di vetru hè custituita in a pruninziunità di i ribelli rimudiziunati. I posti di tagliati sò trattati cù salsa di u giardinu, è tagliate i rami cut.
  3. Curranza di l'antracnose - l'aparicio di picculi rimanni rossi-marroni, chì sferiscenu à a foglia sana. Allora u folla s'assegghiata è si mette. Sta malattia hè a più tipica di a currantina. I so discorsi sò a pruprietà di ristassiurà per l'inguernu. Hè per quessa, hè assai impurtante per sguassà tutte e foglie cadute da sottu à l'arburi. In più dopu a racoltazione di bacchi sò procesatu da u liquid Bordeaux.
  4. Mildiu in poi. A so apparizione hè evidenti da un cantu solidu biancu chì attacca e foglie è baga. Per disperse di a malatia, i piante sò trattati cù phytosporin, Bordeaux liquid, sulphate di cobre. Tutti i rimuli affettati di sta maladie sò deve esse eliminati.

Trattamentu di currant da e parolle in u vaghjimu

Curranè pò esse attaccatu da i tipi di pesti: Àforti. Pò esse di dui tipi: u gallone di fronda è u spina di girasole. L'apparizione di u primu indicatu l'apparenza nantu à u folla di biscotti di u culore giallu o giallu. Allora i foglie foglie è fate cascà. L'apicultori di pugabile di spina di gusciiu porta à a curvatura di i zitelli currant. Dopu à identificà sti pesti, avè sprezzatu immediatamente cù acrilichi o carbophos. Tick. Ci hè una ragule di u vermiculite. U primu hè carattarizatu da l'apparizione nantu à e foglie di punti dle light, chì dopu discolore, è da guidà à a cascata di fogliu. L'aroccu infuri i capiddi di a pianta è porta à a so distruzzioni. Queste i pesti sonu periculu perchè soffrenu di parechje malatie. Effective in a lotta contru ad elli preparazione chimica: sulfu coloidali, fosfamida, carbofos. In u vaghjimu, ci vole à sguassà tutte e rimanesi affettati da l'arburatu.

Currant in u vaghjimu

Per urganizà a prutezzione di u vaghjime di curranti da e parolle è di e malatie, durante stu piriu, hè mandatu à prune. Hè necessariu di perdiri di tutti l'arme chì sò più di 5 anni è di quelli chì sò assai allisciuti è debbuli. Hè necessariu puru libbirà di broi affettati da e malatie o pesti attaccatu.

Inoltre, e misure necessarisi sò speditu preventivi in ​​u ventu senza vento senza ventu di e caseddi è di a terra sottu sia sottu cun una suluzione di u suluzione coloidal è una solu suluzione 2% di carbophos.

U trattamentu di pasti in u vaghjimu di i pesti è i malatii hè a chjave per crecià una pianta sana.