14 di frivaru, u San Valentinu

In u nostru paese, u San Valentinu fù celebratu pocu tempu, ma hà digià fattu assai populari. È ùn hè micca surprised, perchè u 14 di fugliale - un vacanze per dui cori amoroso.

Storia di San Valentinu

Valentine, chì hà datu u so nome à a festa, stava sempre in Roma (3 ° sèculu AD) è era un sacerdotu simpaticu, simpaticu è simpaticu. U tempu di a vita di Valentine hà cunccidentatu cù u regnu di Clàudiu II, l'imperatore rumanu, chì anu honoredu u valore militari di e legioni è ùn hà micca datu i cristiani assai creditu. Per priservà l'espitelu militare, Claudius II hà fattu un decretu impediendo u matrimoniu à i legumuniari. L'impiraturi pensa chì u legionnaire chì hà maritatu assai cunsenta assai tempu à a famiglia è ùn pensa micca in prucessu militari.

Ùn a scantu di la fure imperiale, Valentin facia pacatu cù a disputa, ci dettate i fiori è cuntinuavanu à esse segùnni maritari l'amanti. Hè impussibile di mantene a secrezza, ghjornu dopu di u ghjornu di u capu di u sacerdote, i nuvuli eranu riunificati è à a fini di u 269 AD. Valentine hè stata prisivente. Pocu dopu, un decretu fù publicatu nantu à l'esekitu di u prete.

L'ultimi ghjorni di a vita di u prete Valentine sò in cruciata di a legenda. Sicondu parechji fonte, era amatu da a figliola d'u ghjacari. U prete, dannu un votu di celibbu, ùn hà micca u dirittu di ricpraccià. In ogni modu, u 13 di frivaru 13, a notte prima di l'esekitu, scriviu una lettera toccu à a ragazza. Sicondu una altra versione, Valentine, amare di l'expectativa d'esekzione in una bella ragazza, utilizendu a so cunniscenza medica, a guariscenu d'a cegizza.

Cum'ellu era in a realità, ùn sapemu micca, ma hè certu chì u ghjovanu sacrificadore murìu in nome di l'Amore. Perchè ùn hè micca surprisante chì a ghjente ùn hà micca scurdatu di ellu è elli scanu u patronu di l'amatori. Valentine, cum'è martiri cristianu, chì hà patitu per a fede, hè canonizatu da a Chiesa Catolica. U Valentine's Day in l'Europa occidentali hè celebrata dapoi u 13u seculu, l'America - in 1777.

Ciò chì rigalu per u Valentine's Day?

Ogni sapiulu chì u 14 di frivaru, una mustità per qualsiasi rigalu sarà una valentine cù parolle è cunfessiunni piacevuli à una persona estimata. Per dà un altru u valentine hè digià divintatu una bona tradizione. L'omi aiuteranu fiori, dolci è ornamenti. I donne facenu i so omi un bonu perfume, una buttiglia di vinu, bracciu è tuttu, chì hè abbastanza per fantasia.

U corazioni pittati, costitu, ceglienzi, attaccati è ancu fugliati cù e so mani. U materiale per fà i coralli pò esse usatu differenti: perle, cunche, fiori secchi, piume, pezzi di tela, pelle.

Cumu celebrà u Valentine's Day?

I amate sò spessu dumandate cumu di celebrà u Valentine's Day, perchè questa festa hè stata recordata per un bellu pezzu in una stonda romantica, bella cù a felicità è l'amore.

Questu ghjornu hà qualchì putere magicu. Tutti l'amatori stalle à u 14 di frivaru è, anche i ghjàllichi, i carusi sò di i so fioretti favurizati è e donne. À a sera, parenti felice, sughjetti di l'ochji praticanti, arrannu un cena in chjesa in un cozy cafe. Pudete cumulerà u Ghjornu di tutti l'amatori è in una cumpagnia storica. Allora, sicuru, serarà divertitu, ma esse spusarà l'atmosfera di u rumanzu, chì per a coppiu hè assai impurtante.

Se ùn vulete micca parte di u fretu o solu avè un desideriu di passà una sera pacífica, pudete stà in casa. Arrange un cena romantica cù vinu russu, candele, lanciare in u celu lampari-coralli. Per creà un ambienti di vacanze, decore l'appartamentu cù i simboli di questu ghjornu - corazioni, angeli, palummi. Ancu un decoru impurtante è simbulu di u ghjornu di l'amatori sò e fiori. Un omu devi à u so amatu bouquet di fiori. Di sicuru, ùn hè micca da vede parlà di questu, ma se un omu ùn cunnosci micca, pudite sottumessi ridette chì un coppimentu romanticu a u cuminciò à a sera.