Hibiscus rose "Helga"

Hibridu di u Tea, sti rosati sò chjamati perch'elli anu rimessu di variità di tè. Sò i più stessi, famigliali per noi roselli. U so impussibule indiscutibule hè l'alta qualità di u fiore è l'elegante fioritura.

Pigliate un capu frescu è delicatu, apertu cù petali brillanti satinichi è sviluppu gradualmenti in un magnificu rosatu d'una sorella bella è bella. E qualcosa di a so fragranza luxosa, trasfurmendu u so halo romantica.

Tese bianca-hibrid rose "Helga" - description

Un incruciutu u zuccheru bianca cun un locu chjucu rosu chjamatu Helga hè stata creata in u 1975 è hà da diventata unu di i più belli rapprisentanti di i híbridi di tè. I so fiori sò grossi, finu à 10-12 cm di diametru, biancu cù un liggeru tinte di vinaigghia, un pozzu terri. Inflorescenzi sò cullate in clusters.

L'hibridità di té de Helga s'arrampò tuttu l'estiu, po cù a tullera di u clima. E so foglie sò culori verdi, cuirati. U arbulu stessu hè una altezza di 100-120 cm.

Questa risata ponu esse decorata cù corsi di fiori è couture, pareti di giardinu è di famiglia. Anu ancu assai longu nantu à i bouquets after cutting, lavishing circa un magnificu aroma.

Cuverta per a varietà té-híbrida "Helga"

A scelta di cura di u té-hibrido rose Helga includenu recommandazioni per sdivillà u tarritoriu, a cumbattà e bramosu è i pesti, l'usterna pericienta è l'irrigazione puntuale. Cum'è fertilizante, sò più apprupti à slurry , chì cuntene l'elementi chimichi è a bacteria necessarii per a furmazione di composti organichi in una forma faciule digià.

Avete bisognu di 3-4 volte per stagione. U primu fertilizazione hè realizatu à a fini di ghjugnu, l'ultimu - à a fini d'aostu. Eccu, avete bisognu à fertilizà ogni 2 simane.

Prima di fertilizazione, bisognu à fà sulcusati à una distanza di 30 cm da i spiculi. Hè riabilitatu, è sbulicatu slurry priparatu. In ogni alzatu si stalla 3-5 litri di u vestitu supraniore, sughjurnatu in la cima di a terra, a sula o turf. À u sicondu ghjornu dopu l'alimentazione, ci hà bisognu à perditu di a terra.

In u primu annu di u fiore ùn deve micca dettu l'arbuli fiorente assai: tutti i capi di bisognu à esse sbulitatu finu à l'agostu, è solu dopu lasciate nantu à l'arbulu un paru di fiori à rimbursà u fruttu. Questu permetterà a pianta di ripiglià a radicali, per esse, per fà un sistema radicali putente.

Per l'inguernu, i rosali sò cuparti: sò cuparti da sona o fogli sece per 30 cm. In a primavera, u babbu hè eliminatu, attendu metudumente è in parechje mane, perchè i ghjaccii ghjucaturi è fragiliani ùn sò micca affettati da i raghji di u sole.