23 ritratti di e persone chì anu recebutu u titulu di "I pitturi primi di l'annu"

Dicenu chì i zitelli sò un vasu chjucu, chì si sviluppa gradualmenti in parechji cuntenuti. È in questu prucessu impurtante i genitori ghjucà un rolu primordiale.

Ci sò parechje modi di crià i zitelli, è tutti scuzanu u qualchissia chì u cunsigliu per ellu. Ùn avemu micca scopu di cunghjuntà à qualchissia o di invià per a criazione di i zitelli nantu à qualchì principiu specificu. Vulemu tutta à tutti quelli chì i genitori sò un esempiu per l'imitazioni è avemu bisognu di pensà à ogni attività. Fighjate nantu à 23 ritratti di i genitori chì, in u nostru paraguni, hà ricivutu u premiu di famiglie più illustrali "U Peor Ma Parenti di l'annu". Ma puderia esse diferenti.

1. Iè, a pumu da u manzano ùn hè micca solu. Casu quì.

Fumare hè male per a vostra salute. È assautu tutti sanu about this. E, se pensate chì questu hè solu divertitore, sò assai mistade. Dopu a zitiddina, parechji costi sò stati imposti. E questu locu ùn hè micca a megliu scelta.

2. Foto di publicità suciale: "Cumu ùn avè fattu!"

Ancu hè difficiule d'imagine ciò chì hè nantu à a mente di sta futura mamma. E più importantissima, chì hè u so picciottu.

3. Temi - ùn fate micca. In particulare, quandu vene à i babori.

Quien avaria pussutu pinsà chì e mani di l'omu trembleranu! Poviru figliu - hà saputu tutti i charms d'un sviluppu tecnologicu 21u.

4. U nomu di u zitellu accunsente cù tutta a so vita.

No wonder di dì: "Quand'è chjama u nave, perchè si flutterà". Sicura chì, in i nostri ghjorni, ogni famiglia voletà "esistene" da a massa generale è chjamà u so ziteddu qualchì nomu pocu cumuni. Believe me, hè megliu chjamà Vitya Ivanov ca Confuci o Lucifer.

5. Se ci hè latru in a testa, hè megliu di stà in casa.

Ùn vulemu chì pinsà chì u zitellu hà sapiatu quandu caiu di u swing. Woe-daddy - hà dettu di parlà.

6. Vuliu mustrà i zitelli un veru pustamentu? Sembra ch'elli anu falata à età.

Ogni ghjornu, parleremu di a sicura di storia. Ma, apparentimenti, sta famiglia ùn hè micca solu esempi di terribili consegni di non vigilazione di sti règuli.

7. Sembra chì l'urdinamentu à u sediu di u carru eranu micca solu da a compra.

Questa foto pò esse stata senza alcuni cumentu. Esperemu chì tuttu ghjè per esse cù u zitellu.

8 Perchè surpare! Assicurà è insiccure completa.

Forsi, ùn ci hè nimu in questa cradine, è hè ghjuntu quì per trasportà i prudutti! Vogliu cridutu.

9. E sporti extreme è i zitelli sò cuncetti incompatibilii.

Ùn sapendu chì u babbu di stu picciottu hà pensatu, quandu decide à questu. In particulare, apparentimenti, Daddy hà patinzati, ancu quandu unu.

10. Tendenza è abbrezione parentale "ùn ci hè più in moda"?

Quandu Dad dicia solu di vede u zitellu in terra, è hè solu un ghjucadoru sfida! Emu crede.

11. Ma a mamma hà vinutu à tempu per piglià un esempiu da u so primu parente.

Dopu à sta photo, a prubbabbilità chì ùn hè micca un ghjocu à tutti, hà cultivatu assai.

12. L'arti di a danza hè cunnisciuta da una piccula età.

Iè, parechji mariti facenu strip-dance. Ma, prubabilmente, ùn hè micca necessariu fà dispunificazione chì averebbe stimatu pensiunamenti assicuranti di questa famiglia.

13 Un esempiu vividu di a vita: "Ùn sì micca dettu quandu site tanti famiti! Eat ... .Burrito! "

Daddies vole ancu di manghjà, ma à quelli tempi ùn si micca scurdate di un zitellu chì ghjera cansatu di vede a bocca aperta in u so babbu è di a salsa vittoria nantu à u tema di u zitellu.

14. U ghjocu di l'omi in a zitella è à una età più vechja sò assimblly differenti.

Probabilmente, ùn ci hè nunda crescente di u fattu chì Dad mostra u ghjovanu ghjovanu rivista d'un omu. Prima di tuttu, figliolu. E sicondu, ellu avà veramenti solu in tuttu. A parolla chjave in tuttu questu: un jornu. Quandu dicenu, tuttu hè u tempu.

15. Ogni ghjacaru, particularmente automatizatu, deve esse sottu u cuntrolu di l'adulti.

Hè ciò chì succevi duce trascuratori parenti è permessità. I nostri precisa l'ochji è l'ochji.

16. A megliu famigliali chì avete vistu mai.

A vita succedi in parechji manere. Ma, sè vo vulete passà un viaghju è fà alcune qualcunu di successu, pudete esse sicuru di ricurdà chì i zitelli ùn devenu esse monitoratu constantemente. Inutili, pare cusì cusì sta foto.

17. Sembra chì ci hè un nome separatu per sta situazione - "esclerose parental".

Cumu pudete scurdà o ùn senti micca chì u zitellu hè straggiatu sottu un carrettu! Hè inconvincevule. U più altu di l'oblitori parenti.

18 In a zitedda tuttu ùn pare avà tantu terribili, sè ssu fastidiu à i spaddi di u vostru babbu.

Di sicuru, basta chì u babbu ùn pruvate micca di tene un incontru cù u so corpu impurtante è affidante.

19 A ferita di i zitelli cicatrisca più difficili.

Tutti amparate à guidà una bicyclette. È tutti l'abrazzioni, chì cascanu da ellu. In a photo, u mo babbu passava solu u momentu è u feritu irreparable. Ma, cum'è una scusa è una gran plus - a presenza di un cascu. Iè, un capu prudente.

20. Meraviglie di moda è simplicità di u zitellu in una sola foto.

Sò cool è cool hè grandi. Ma, quandu i figlioli appare, valuta una volta à pensà ciò chì è cumu vistate. Ancu se u zitellu ùn capisce micca u significatu di i ritratti è l'inscription in i vostri vistimenti, questu ùn significa micca chì pudete furnisce ciò chì vulete. Ricurdativi, assai si sò furmatu in a zitiddina.

21. Ùn hè micca una photo staged, ma una casatta bastanza per i zitelli per i zitelli in l'aria aperta.

In fattu, questu hè un fattu storicu, è sti zuccuni sò stati inventati in u 1930 in l'Inghilterra. Sò micca pensate chì hè una strumentu di tortura o una cellula di detenzione. Questa invintu era creatu cù i megliu scopi, in a speranza di parmettini di i criatorii chì ci hè nunda di ghjocu, nè un kindergarten, per caminari i so figlioli. Bonu, o almenu respira l'aire frescu.

22 Hè cumu chì i genitori è i zitelli soffrenu a negligenza parente.

Tutti avianu vistu signi in i zoo chì dumandemu micca di alimentazione di l'animali. Sembra chì sta foto ùn manca senza sensu è ragiuni cumuni.

23. Variant of a stroller per "poviru e stupidu".

Ùn sapemu micca chì tipu di fantasia avete bisognu di pensà di cultivà u vostru zitellu in una cestera alimentaria è rintraghju à a cità cum'è un passageru. E quellu chì hè un bonu!

Eghjiani mamma e mamma, è quelli chì si pensanu di diventà i genitori, ricordate chì i zitelli ùn sò micca ghjucati cù chì pudete fà tuttu ciò chì vene à a vostra mente. Per fà una nascita - a mità di a battaglia, a principale - per educà degnu, quantità per tutte e figliolu da i minaccii di u mondu circundante. A furture, sicuru, ùn site micca una "amuzione" per ellu.