Calzature nantu à a pidana 2014

I Sandali è i scarpe di a plataforma sò unu di i modi più sureto di visualmente longu e so patrie è facenu più chicchi. Hè per quessa chì a moda per elli hè statu per parechje stagioni in una fila. Fà chì quarchi cosa sì questu quì pò esse un pocu aspittatu, ma a plataforma hè diverse.

Calzature nantu à una plataforma alta

Puderete chì questi u piucidu in una grandi piattaforma ùn hè micca sicura. In ogni casu, questu hè bellu cumpostu, particularmente se i vostri scarpi o sandali anu rigali forte è prendenti.

Chì sò l'uni solu scelte per i belli scarpi in a piattaforma ùn ci ùn prupone noi designatori. In u 2014 anu prisentatu mudeli addisignati cù attriti, cù imbossu di corcho, viti pezzi e cuglioli, è braccialetti è bè. I sandali originali sò stati parechje, a pianoforte di quale hè decoratu cù tutte di fiori e rami.

A scala di u culore di i mudelli ùn hè micca menu riccu. In i so cullezzione, i diseggituri ùn anu micca solu l'argilla bianca è nìvira, ma ancu culori brillanti, cum'è u giallu, u viole, verde. A stamperia di l'animali è a pelle di i rèttili o a so imitazione sò sempri pertinenti.

Zapatelli di moda - stivali nant'à u pianu

I bottelli sò sempre un cumprumissu. Sò accettati per esse disprezzatu durante a stagione fresca, quandu era troppu tardu per fassi nantu à i scarpi, è vale degnu d'esce cù stivali.

I più frequentanu i donne di moda in u duminiu dumane in manu cù una strappatura è l'azuratura. In fattu, a so scelta hè assai grande. Pagaete attente à i mudelli più brillanti, seppa chjara o suede. A buttiglia di bottiglia, senza elementi decorattivi, prutrarà bè cù pantaloni stretchi o una fascia.

Particularmente pertinenti sò e botze d'argentu nantu à a wedge . Hè visitativu visualmente longu li gammi. In questu casu, ùn face micca l'inconvientenza, chì hè spessu pruspiratu di u so valore.

Sè avete fatta di caminari nantu à i so tacchi, fate cura à l'alternativu più adattatu - i scarpi in a piattaforma. In più di una moda stylishu è contemporanea, vi cunsigliu è salvezza.