Cumu perdu pisu cù una catina?

Oghje sò un pruduttu biològicu unicu, chì l'utilizazione hè diffìcili di sopravalutà. Per questu causa, unu pò spessu sente a quistione si hè pussibule, è se fussi, cumu per perdecà u pesu cù l'aiutu di l'uvoca d'ova.

Ingridienti di u Gulet

I medichi è nutricionisti sustene assai esclusioni di gula, tk. cuntenenu troppu grassu è ponu accurdà un augmentu di u colesterolu è un settore di volte più. Eppuru, hè a vitelluccia chì hè a surgente di a maiò parte di i nutriutti chì componanu l'ovu, cusì lampendu micca solu l'irruzzione.

Propizziunzi utili di l'ghjegata di uovo sò spiegati da u so propiu. A ghjulevule serve per alimentà l'embrige di l'uccellu, perchè abbiate una varietà di sustanzi - più di 50 biologiche. L'angolo di pollula cuntene colesterol (200-270 mg), proteini (2.8 g), carbohydrates (0.6 g) è grassi (4.5 g). U grassu in a ghjuvendu hè rapprisintatu da l'acidi saturati, monoinsatuati è poliinsaturati. Aghjustu in a vitrina è a vitamina lipida, chì di stu pruduttu sò digeruti in u megliu modu. Una quantità maiò in a ghjuvanza è i minerali.

In quantu à l'aumentu di u colesterolu per l'usu di anziani, i scientifichi pruvucatu speduti solu a so influenza indiretta. U gruppu di cuntrollu, cunsumendu un gran numaru di ova ogni ghjornu, hà osservatu una varietà di patroni clistini: alcuni anu aumentatu u colesterulu , l'altri anu diminuitu, l'altri anu stati manteni à u listessu livellu. Basatu nantu à questu, hè statu cunclusu chì a propensità hereditaria di cultivà o salda di u colesterulu.

Quantu calori sò in l \ 'ghjuvatu?

I calori di ioghi cuntene a maiò parte di e calori di l'ovu tutale. In 1 grippu cuntene quasi 54 kcal, in 100 g - 358 kcal.

Ma ancu u cuntenutu calori di l'angula ùn impedisce micca di perdiri pesu à e persone chì si senti nantu à a dieta di l'oghje-citrus. U sicretu di questu fenomenu hè chì u puddaru, biotin è lecitina intrinu in l'ughjulinu di l'ovu di u fietto è fassi una parti activa in u metabolismu grassu è u metabolismu in generale. A mancanza di questi sustanzi chì ci induce rallintendu a split of the grease, è, perdevule, crescenu oghje u pesu.

E manghjate u ova durante una dieta hè cunglinda cù i citrati. Questa cumpulazione prupone un "esplosione" veru di prucessi metabolichi - i grasi sottuculiani è viscerali accumincianu à esse distrutti à un ritmu fenomenali.

Quelli chì volenu sapè à perde u pesu cù a catina, ponu adoptar una dieta simple: in u ghjornu duvete bisognu di 3 ova è 3 cítricos - aranciu, pompelmo . L'alimentariu deve esse cambiatu: prima u ovu, dopu à 2 ore - frutta, dopu à l'altri 2 ore - l'ovu, è cusì. In u ghjornu, duvete bisognu più acqua pura, è ancu acquistà 0.5 litri d'acqua minerale alkaline, chì hè necessariu per neutralizà l'excarru di l'acidu.