Pollock - cuntenutu di caloria

Culleghju d'Alaska hè cumpratu in a lista di i prudutti più famusi, chì ùn sò micca solu diliziosi, ma ancu utile. Cù a cucina ghjustu, pudete apprezzà un platonu savurosu, chì salderà ancu i gastrunanti più exigenti. Per i persone chì seguenu u so pesu è ghjunghje rigalu a scelta di l'alimentazione, hè impurtante cunnosce l'infurmazioni nantu à i calori in u pesciu di u salottu, è u so effettu in a figura. Avà ti tentarè à suddisfà a vostra curiosità è quì sottu tutti l'aspettu mpurtanti di stu tema.

U cuntenutu di calurta di u salottu è i so prestazioni per l'organizmu

Malgradu u so picculu prezzu, u pollock d'Alaska in i so pruprietà quasgi in micca modu più inferior à opere più caru. A cumpusizioni di questu pesciu includenu una grande quantità di proteina è iodine, chì sò ingaghjati è assicuretamenti in u corpu. L'aletta d'Alaska hè un pruduttu chì pò esse presentu in a dieta , cum'è un ziteddu, cum'è un adultu, è una persona anziana. Per guardà numerosi vitamini, elementi micro è maculati, hè cunsigliu per cocce u pezzu per un coppiu o per fure. U cuntenutu di calice di u quattru hè 70 kcal per 100 g. U grassu in questu hè solu 0.7 g, chì significa chì pò assicurà sana da a dieta quand'elle pèrdite pisu. Hè bisogna ancu di esse a presenza di l'acidulidi grassamu omega-3 poliinsatuati, chì aiutanu à reduie u nivellu di u colesterolu "dolenu" in u sangue. Siculu chì u valore di l'energia dipende nantu à u trattamentu termale, u cuntenutu di calori di u pollock biancanu hè di 80 kcal per 100 g. Hè impurtante chì ricordu chì tuttu ha d'esse in moderu, cusì u piscu si devia manghjà in quantità ravaganti, per ùn avè l'effettu contrariu è micca per dà u corpu.

Alaska Pollock

U pesciu hè u pruduttu ideale chì aiuta per pèrdite pisu. U vantaghju principali in comparatione, per esempiu, cù a proteini di carni, hè chì u pesciu hè casi assuluta da u corpu. Guverna u pesciu è u cuntenutu di vitamini, minerali è d'altri sustanzi necessarii per i umani, particularmente in periodu di perdita di pisu. Hè da esse scupartu quanti calori sò in u pezzu frittu di u salottu è s'ellu hè pussibile di pamperu cun pienza simili cù una dieta. In questu casu, u valore di energia hè 84.5 kcal per 100 g, ma u grassu di u pruduttu aumenta ancu, chì significa chì avarà micca affettatu negativu a figura. Hè megliu per apuntalerà, fremura, è coccia steamed o grilled.

Oghje, i sperimenti sò sviluppatu una dieta di pesce, chì pò esse realizatu nantu à u culleghju. Hè megliu per adegni à una dieta tali in invierno. Pudete cuntene à cunfurmà un menu per voi stessu, è tenutu qualsiasi reguli:

  1. Hè permessu di cunsumà mariscos, ova, prudutti di latti è frutti. In quantu à i vegetali, frà elli, i zucchini, a zucca, pettine, un col, pepite, cucumari è verdi sò permessi.
  2. U megliu di u platu hè di culore - arrò prugno.
  3. Hè ricumandemu per rinfigurà u sali, pò esse sustituitu cù salsa di soia.
  4. Hè permessu di cunsumà u vinu russu, ma micca più di 100 ml per ghjornu.
  5. Ùn vi scurdate di u equilibriu acqua. Tutti i ghjorni avete beviate almenu 1,5 litri.

A dieta nantu à u pollack pò esse usata da 3 ghjorni à 2 simane. A menu pò stà parechje cusì chistu:

  1. Ughjettina: uovo, oghje u bagnu grassu è iogurtu, è u tè verde . Hè riccenda à manghjà l'acidu ascorbic.
  2. U sicariu: 180 g di pollancule è dopu à 15 minuti. aranciu. Prima di pranzu, bè tè verde.
  3. A lunch: 250 g di u casgiu duru è una servitù d'insalata di vegetale, chì deve esse chinu d'ioghurtu grassu. Dopu qualchì ora d'ore, beie un pocu acqua.
  4. Dinner: u menu hè simili à a cena, ma pudete supplementà cù un poghju di rossu marrone. Prima di vultà à u lettu avete bisognu à tastà tè verde.