Comu mancia in a cura di a Cuvula?

Parechji sò interessate nantu à cose à manghjà i laeti in a cura. Hè un sbagliu per crede chì a nutrimentu cumu e rigioni riguardanti rigulamentu implica una famiglia severa. Per ùn avè micca fattu per dalli a salute, hè necessariu seguità certu cunsiglii.

Permessi è Prohibiti Prodotti

Per sente gioia è santità da manghjà, a dieta debe deve esse variata, ma simplice. À a tavula ponu esse verdura e frutta - fogghi, stufatu o cibu. A menzione hè cunsigliata per esse fatta da zucca, patate, pallette, craciunea è cucumari. Ùn abbandunate è u corzo, uva, lettuce, manzili, pomegranate, banane è agrumi. Hè pruibitu per manghjalli spices, u salinu è u zuccheru.

Kasha - un utensili uttinutu cù nutrizzioni propria durante a Quaresima è dopu. Solu à preparà pignatelli, observendu fastidiu, hè necessariu nantu à l'acqua è senza l'usi di l'oliu. Ma in elli puderete aghjunghje frutte, zappiani, funghi è cipudine, frutti secchi è pani.

Fornite u corpu cù una protezzione vegetale pò esse includeu in a dieta di l'ashlera, cacahuenti, lente, soia è tutte e piante di a famiglia legumìa. Inoltre, ora hè faciule fà cumprà a cusì chjamata carni di soia, chì, quandu hè apposta, hè una excelente alternativa à u presente.

In discussione di cose à manghjà in issi fastidiu, hè assai impurtante per sapè à i prudutti prufessi: meat and meat products, fish and fish products (salvo di ghjorni micca stretti), avvibri, ova, prudutti di lattini, documenti, merci zitelli è alimenti alcoolichi.

I ghjorni rigurusi è rigulari di ghjornu

Sicondu i reguli di a chjesa, in i primi 4 ghjorni di a pralema ùn pò mancu manghjà persone spirituali è persa. Allora v'hà bisognu à seguità u schedariu seguente:

L'indebbulimentu di a Quaresma hè aggradèvule per e donne incinta, malati è anziani.