Misteri nantu à a primavera pè i zitelli

Curiosità hè quella tracci di caratteristiche chì hè inherente in tutti i babji senza esvisione. Migliore cù un grande interesse di sapè à u mondu, observe i manifesti è i fenomeni naturali, aprendu di stabilisce relazioni cause-effect e furmà gradualmentamente a so visione di a realità circundante. Hè per quessa chì, ancu in una prima etapa di u sviluppu, i genitori è i duttori necessanu "stabilisceranu un fundamentu solidu", nantu à a quale a petitezza di l'ominu hà cultivatu è sviluppà. Eccu i normi cumportamentali è i regule, l'amori è u rispettu di i parenti è i pezzi cercani, attitudini attenti à a natura è a cunniscenza di e so liggi. È se u primu "non pò" è "pozzu" hè chjaramente regulatu in i relazioni interpersonali di i genitori è u zitellu, u pattu u cumpagnu di i zitelli cù a natura, per regula, si va da secondu u standard per tuttu u schema. Accumincia a stessa manera, da i primi passeggiate, stori matri è e persunaggi privati, da quì à i rieddi di furmazione è, sicuru, i puzziche sò cunnessi.

Hè nantu à l'attitudini di i zitelli di e stagioni, è in particulare in a primavera, avemu da parlà oghje.

Perchè avemu bisognu puzzicheghji di i zitelli?

Torna in u passatu distante, i nostri antenati fanu riddi in i so pratichi pedagogichi. Dopu tuttu, in fattu, un corpu brevi in ​​forma interrogattiva hè una opportunità unica di urganizà un prucessu d'aprenu in forma di un ghjocu. Solving endeavors, i zitelli apprendu à pensà, sèntenu è sintite (è questu, vede, diversità di cose), per paragunà, analizà l'informazioni ricevutu; sviluppà un pensamentu figurattivu è astrattu, memoria è attenzioni. À u stessu tempu, i zitelli anu u piacè di u prucessu è a satisfaczione di u risultatu, in casu a risposta hè stata trova solu.

Inoltre, i puzziche cuntribuiscenu à u sviluppu di l'aparici di parlà è aumentanu u vocabulariu, avete una idea di u ritmu di u parolle. In pocu tempu, l'addisunati sò una oppurtunita unica micca solu per cumplementà a "bagagli di u sapè" di i zitelli, ma ancu diventate.

L'incertezzii di i zitelli nantu à a primavera

Un mumentu maravigghiusu di l'annu hè a primavera, porta parechje di e cose pożittenu è e novi pregunta in a vita di i picculi fidgets. Crumbs ùn cessate di stà sbucciatu da i cambiamenti chì si trovanu postu è si trovanu cù pressu per risponde, nantu à e quistione chì interessanu. Hè u tempu di ricumandà à l'aiutu di i puzziche di primavera per i zitelli, chì aiutavenu à fà u prucessu di l'apprendimentu u splendore più divertente, è di cunsulà l'acquistati acquistati.

Sicondu l'età è e caratteristiche di sviluppu di u zitellu, l'endeimati di a primavera di a diversità di complexità sò scelte: cortu o longu, ordinariu o rythmique, solu nantu à a primavera o quarchi qualchì objettu specificu cù chì hè assuciatu.

Allora, i zitelli più più chjosi 2-3 anzeri sò nantu à i puzzle simile di primavera per i zitelli. Per esempiu:

A neve si funnu,

U pratu hè ghjustu vivu,

U ghjornu vene ...

Quandu si face questu? (In a primavera)

*****

Brooks run faster,

U sole sia brillanti bellu.

U tempu chì Sparrow hè cuntentu:

Mi circàvate un mesi ... (Marzu)

Se u cavallu si trova difficiuli di risponde à tempu, ùn l'appassi micca. È ch'ellu hà avutu sapendu ciò chì l'esencia di stu ghjocu, i genitori pudete manifestà chjaramente: a mo mamma faci una guessia, è u mo babbu avete, à vice versa. Cusì, u zitellu averà capisce di ciò chì ùn fate micca rallentà per unisce un divertente interessante.

I figlioli maiori sapianu oghji i fenomeni naturali, i nomi di certi fiori di primavera è l'uccaghini, l'abitudini di l'animali, ma avutu bisognu à più allargà i so orizzonti, vocabuli, capisce à pensà è analizà. Per quessa, incontestabili annantu à a primavera per i zitelli da 3 à 5 anni, avisso esse un pocu cumplessu:

Un pocu calore -

U primu, u più valente,

vedi fora di u capru di neva

Un picculu foglie ... (Tempu di neve)

*****

U ghjornu era più longu,

Menù di tempu per dorme.

Away leva, porta a strada,

E va ... (Spring)

*****

Girati,

in foglie verde.

I Trees I dress,

Aghju cultivate,

U muvimentu hè chinu,

chjamanu ... (Primavera)

*****

Un tagliu finitu,

Above hè una flame scarlet.

Ùn una pianta, ma una balisa -

Hè un rosso rilivutu ... (Poppy)

*****

Una foglia verde,

Tallo rosu,

Yellow sarafanchik -

Questa ... (Dénolo)

Hè pussidutu un "bagagli di cunniscenza" impressiunanti, i pre-maistri sò pudere micca avè l'addistari di l'adulti. Sta funzione pò esse usata per studià ulteru di i fenomeni naturali in a primavera, u sviluppu di capacità creativa è u despertu di interessu à leghje e libri. Inoltre, in l'"arsenale" di i genitori deve esse l'addinniti di u zitellu annantu à a primavera cun un nivu di complexità aumentatu:

U polu hè u palazzu,

In u palazzu - un cantante! (The Swallow)

*****

In u invernu in u campu,

In primavera, aghju corse à u fiume. (Neve)

*****

Ci hè un boscu, campi è muntagni,

Tutti i pratiche è i giardini.

Chjama à tuttu,

Ella canta by l'acqua.

"Desertu, svegliate!

Canteraghju, riri, sordi!

Un canne sò audible, luntanu.

U sperete tutte e cose ... (aprile)

*****

U parcu hè cummossu cù un nuvèchju verdu.

Chioppiu in i stondi verdi è l'oaks è l'archee.

Chì era abbandunatu nantu à e rami è in Abril dissolviu? (Foliage, riney)

*****

Fora, ella sona,

E canta: "A primavera hè ghjuntu!"

È i icicles friddi,

Turned in chjappà!

Oye di u tettu: "Slap-slap-slap!"

Questu hè una petite inundazioni. (Stagni)

*****

Oghje ùn aghju micca un prankette,

Perchè a festa di a mo mamma.

Aghju pigliatu un bouquet.

Sò quasi cinque anni!

E ùn aghju micca brame valdi per purgà.

Guessi chì ghjornu?

Questu veni annu,

Per una primavera prumesse. (8 di marzu, u Dia di a donna internazionale)

*****

À a finestra hè in i macchi,

Ci sò pumati è fiori.

Solu a primavera hà iniziatu,

E ella hè già verde! (Plantilla)