Dduce a primavera cù i zitelli in le stages

A primavera hè u tempu di l'annu, chì hè spessu adoratu da l'adulti è di i zitelli. À questu tempu, i primi erba è fede partenu nantu à l'arburi, è e cose piace l'ochju cun un ribellu veru di culori. Sure u to babbu avarete catturà a bellezza di a natura nantu à carta. E si avete aiutu per aiutà in questu, avemu stampatu a primavera cum'è i zitelli in pinturas in u stadiu. Ùn hè micca difficiuli di fà questu, quandu si vincenu da a nostra classa maestra.

Pittoresca primavera, tulipani

Tulipani sò unu di i culori più delici è originali. Per trasmettini tutte e ricunnisciute di questi rapprisentanti di a flora, ùn avete micca bisognu di cumpetenze. Pigliate:

Avà, in e fasi, avemu stampatu a primavera cù i zitelli cù culori, chì creanu una veru "tulipana" di presentazione di sta stagione:

  1. Senza senza metudu, fate uni pochi arcichi di porcellane nantu à u pratice di pienza di parechji culori è pigliate prestiti, cù 3 punti debbuli à u numeru di sfumaturi chì avemu usamu.
  2. Una furcedda, cuncessione per un certu culore, hè aggressivu sopra à u puddle di u pittura nantu à u piattu. In questu, spieghendu à u zitellu cumu pintaghju a primavera cù culori, ùn abbiate micca esse di esse di a furchetta d'accumpulà fermu, perchè micca solu di i denti, ma a base sò dipinti in questu culore in u prublema di pressanti.
  3. Avà piglià una carta bianca di carta è, altervendendu, stampa u fretti dipped in u tinta. I stampi restantes s'assumiganu i fiori tulipani.
  4. Allora pigliammi un capelli, divuziunate in a pintura verde è, cum'è a fantasija cunta, finiscinu i vucali è e foglie di i fiori. Tali tulipani nantu à a scheda pò esse unlimited.

Ciliegia in fiore

Se avete bisognu di occupà parechji zitelli à a stessa volta cù a qualcosa occupazione utili, ùn ci hè micca bisognu cù u prublema cun noi: piglià cù i zitelli à u giardinu cù i culori in a primavera - è ùn anu micca nè u tempu o a vuluntà di cunvertisce. Per a criatività pigghianu:

Avà accade à u prucessu stessu. Per capiscenu a manera di pittura di i culori di primavera in e tappe, per i zitelli, serà assai simplice:

  1. Dampen u papetu è appughjate nantu à a papposa umita u celu cù un pittura blu, è u grass-verde. Ùn limite l'imaginazione di i zitelli.
  2. Pour un pittura nìvura à u cane, diluce cù una pietta un pocu, è appliice una grande mancia nantu à u fondu di a carta. Avete chì u zitellu cù l'aiutu di un tubu sopra sopra à u pittore in tale manera chì si sparghjera nantu à u papetu, furmendu un tipu di troncu d'arvulu è e so rame. U colpu ùn deve esse micca forte, perchè chì a pintura ùn averebbe spressione in i lati.
  3. In a fine aghja u biancu, lilli è culori rosati in a paleta è i zitelli poverenu e so marche digitale nantu à i rami di u arbre resultanti, dà un sensu à u fiore di cirera.
  4. Quandu u pittura ha svinatu, u nostru disegnu hè prestu.