Chì parler cun un omu?

Strangamente abbastanza, ma à qualchì volta hè megliu micca di parlà micca di qualcosa cun un omu in tuttu - hè silenziu chì pò darà vicinu à ellu in ocasioni. Ma esse momentu ùn passanu cusì spessu, anch'elli, per questu quì duvete sapè cusì bè. Dunque, a cumunicazione, deveru, resta a basi di ogni rilazioni.

Cumu pudendu amparà cù noi?

Sè travagliu in un squadra praticu masculinu o avè un frateddu maiò chì anu spessu viaghjate à a vostra casa, a quistione di cumu parlà cun un omu o un omu hè improbabile di piglià. Se ùn ci sò micca stati accunsenu convenientemente in a vostra vita, veramente avete bisognu di pensà cumu è induve puderà amparà à parlà cù l'omi o carusi - cusì chì a vostra cumunicazione hè interessanti per elli.

Per principià, amparate micca à teme à a sucità di l'omi, è accumincianu una conversazione, cumu dì, da u scarrà, nunda di nunda. Per ùn avè esse cumprendit, elettu postu induve pudete dumandà un omu o un omu per cunsigli, aiutu o a so parolla di qualcosa. Superiore, spicializati, giandarmi, teatri, cunferenzi - find a scusa per dumandà una pregunta, o qualcosa di dumandà. Ùn dispunia micca i timuli! In modu imperceptible, avaranu insegenu à sensu intuinticu cumu di parlarà bonu è cumportanu cun un omu o un omu.

L'ottima appughjata hè di aiutà à intende à cumu parlà cun un omu - per vede una donna o una zitella chì a cumminazione cù a mità maità di l'umanita ùn sete ghjilosi da, è à quale vulete chì vulite. True, ci hè una sutilezza impurtante. Prima di pruvà à i cumpurtamentu di qualcosa, assicuratevi chì cose. Dopu tuttu, ancu trà e famosi mundiale, qualchissia hè assai incuraghjitu à voi, è qualchissia, per contru, hè simplicemente sensible, hè micca?

Dunque, se in u vostru ambientu ci hè una zitella chì u cumpurtamentu è i modi in a cumunicazione cù l'omi chì vulete, è pudete copià - fate! Fighjula per capiscenu a manera è ciò chì pudete parlà cun un omu. Ùn aghju dovutu a praticà in casa, in fronte di u specchiu. Ricurdativi chì ogni stella di a pantera spent many hours in fronte di ellu, pruvatu di sceglie chjara cumu hà bisognu di rienera è di parlà. A cumunicazione cù un omu o un omu hè ancu un artu chì deve esse scrittu.

Quante hè bellu chì parlà à u zitellu?

Aduprate solu a lingua littiraria - questu hè forsi u regula principale. Sì in a cumunicazione cù l'amichi ùn pensate micca cumu di parlà, vi vigue per vede questu quandu avete principiatu parlà cun un omu.

L'omu primurale apprezzate in voi ciò chì ùn hè micca in ellu, à dì, a feminità. Pudete fà arti marziali o marziali - ùn importa micca. A più chjaru hè chì in a cumunicazione orali cù i paisaghji urdinate chì si dà a felicità per leghje in u Chekhov è Turgenev. Un parolle bellu, currettu serà apprezzatu per ogni upe degnu o l'omu.

Chi facenu paroli?

Certu, circa i so "temi masculini". Sport, computer, noi (noi è donne) - u primu chì vinia in mente. Ma tutte tutte di stu tipu usa per discutiri cù i so amichi o amichi. Chì pudete parlà à voi?

Tutti i zitelli, in u primu locu, hè a persona più cumuna. Hè dinò a so punti debbitori, teme, abitudini, simpatìi. Cusì ùn hè micca nervudu è ùn preoccupa micca quantu è quale duvete parlà cun ellu. Senza dettene chì u zitellu ti dicu cun ellu stessu - tranquillamente dumannò quistioni nantu à quale ellu preferisce per andà o ciò chì li piace à fà.

Se u vostru cumpagnu hè accadutu, sperimenta a listessa confusion in riunioni cum'è fate - ùn scurdate micca questu. Pruvate per esse naturali, senza tentativu di forza, da ogni modu, di mantene a so cume di conversazione, è ùn eseguisce micca u listessu da ellu.

Ùn serà micca timendu nantu à parlà di sè stessu. Dicule nantu à i vostri pensi, i credii, interessi. À ciò chì vi porta in questa vita, quale sì stà per fà, ciò chì vi molti in u mondu chì intornu. Una persona pò esse interessanti à l'altri populi sulu quandu hè colmu di cuntenutu, quandu ellu hà qualcosa di parlà, è u casu cù u mo amicu ùn hè micca esvisione. Ùn àbbia paura di parechje grazià in i vostri patrimonii o annessi. Sò una persona, è u vostru amicu apprizziarà.

Ùn ùn vi micca tollerà è ùn mette cun cumprendi chì dannu. Sì dite chì oghje di veda ogni sera per andà in a strada per alimentà i cani strischi o di misgi, è abbicinu è sinceramente risite in questu - crede à mè, vi permete.