Hè l'iperplasia endometriore un cancru?

Malati femminili associati à a proliferazione patologica di i tessuti è l'aspettu di quarsiasi formazioni in l'organi pélvis sunnu alluminati è spaventu. "Ùn hè micca u cancer?" - una quistione frequente di i malati cù iperplasia di l'endometriu, mioma, endometriosi. Questa hè a cumplessità è a raggiuni di parechji cuncretizzioni, perchè micca ogni spécialiste hà intelligente è facilmente spiegà à una donna l'esencia di ciò chì succede in u so corpu, per micca di sparte di u trattamentu propiu.

Oghje, parleremu di l'hyperplasia di l'endometriu di l'utru, è in particulari à e case è a cunsiquenzi di stu prucessu patologicu.

Hyperplasia di l'endometriu in pratica mèdica

Prima di vultà in u tema di interessu per noi, avemu da designà è assicurà immediatamente ghjunti nanzi infurmati in questa materia: l'iperplasia endometriali di l'utru hè micca un cancellu, ma una malatìa chì necessitava trattamentu. E ora in modu.

Per avè una idea più precisa di ciò chì si succèna, abbinemu u cursu di l'anatomie di scola. Allora, l'endometriu hè a membrana interna di l'utru, chì hè sottumessu à cambiamenti cichi è cunsistenti di cè mucosa, glànduli è i veturi. Sutta l'influenza di l'hormone in a prima fase di u ciculu, hè attivamente espansione. Sì u gravidenza ùn hè micca occultatu, in a seconda fase gradualmentu murite off, è a fine hè rifiutata è ghjera fora, chì, in fatti, chjamemu menstruazione. Quandu u corpu femminile hè aggradèvule è u fondu hormonal hè stabile, u gruixu di l'endometriu in u mità di u ciculu alcune 18-21 mm. U devenza da a norma in a direzione più grande hè evidenza d'iperplasi. In altre parolle, l'iperplasia endometriali di l'utru hè nunda più chì un crescente di a membrana interna, cun cambiamentu in a struttura di e cèl·lula è glándula.

Sicondu a natura di i cambiamenti strutturali, ci sò:

Qualcunu di sti formi di a malatia hè rarissima asimptomaticu. I signali characteristic de iperplasia endometriali sò:

I causi è e consegwenzi di iperpassi

U puntu di iniziu di tutti i disordini morphologichi in u corpu femminile hè un sbilancimentu hormonal. È l'iperpasi ùn hè micca escepzione. Prima di tuttu, a causa di a proliferazione patologicu di u cunchju internu di l'utru hè un esercitu di l'estrogeni è una deficienta di progesterona. L'altri cundimi comorbiti pò ancu esse un factor di risicu, per esempiu, diabetes mellitus, pressione arterial elevata, myoma uterina, làtere è e malatie da glàndula tiroidea. Ancu, l'apparizione di iperplasia pò cuntribuisce: l'eredità, l'obesità, l'aborti freqüenti.

Hè abbastante chjaru chì a malatìa hè unu di bastanti periculosa è chì necessitanu trattamentu immediata. Perchè qualchi forme di iperpàsia fastamente degenerate in un tumore canceru. Inoltre, ancu dopu u trattamentu kirurggicu, ripuvesi, sfurtunatamenti, ùn sò micca micca freti. In quantu à i prucessi beninnii, sò assai disposti cun consegenzi eccezziunale cum'è infertilità è anemia.