Eserciti nantu à forza

A forza di e donne in a so feminità, tutti sapemu è utilizamu attivà. In ogni modu, quarchi casu sò situazione chì una donna fragile ùn hè micca impastughjatu da forza fìsica, ancu s'ellu ùn fallu per fà affruntà davanti à l'altri. Hè per questu scopu chì e so figlioli devenu esercitassi di forza, è sopratuttu per quelli chì ùn sò micca per a prima volta annunziate a fatigue eccessiva da u sforzu fisicu, a mancanza di resistenza è a forza elementale.

Inoltre, l'esercizii di forza musulmana aumintiscendu a ingesta di calori da i musculi, chì significa chì eserciti simili uttene ancu aiutà à ridderà di ipositi di grassu è seranu capace d'attivà u metabolismu.

Eserciti

  1. In u nostru cumplicatu per u sviluppu di forza compria attività cù e pescanti (avete bisognu da 2 à 1 - 2 kg, è 2 à 3 -6 kg). E vardaremu a forza di u corpu tutale.
  2. Eppo spale à a spalla di a cuttivazione, in asprazione è si stende.
  3. Portu e mani e stinni unu unu.
  4. E mani in u lock before the chest, nantu à l'exhalazione, stendi u brazzu avanti è intornu a volta, nantu à l'ispirazione, a volta hè ghjustu, è e mani sò tornati in a FE.
  5. Ùn avemu allungatu i nostri armi, cuntrullà o di e spalle è bend.
  6. Vulemu piglià pesce, i ghjinochje sò intracense, portemu u pesu di u corpu da una perna à l'altru. In u stessu tempu, dàchja è afficheghja i nostri brazzi cù pescuvaghi.
  7. I peri travaglia a stessa manera, è i nostri bracciali sò raghjugati apuriti nantu à i spalle.
  8. I peri anu da travaglià, i brazzi sò chjinati in u nivellu di u focu, l'arraggiranu davanti à u capu, fassa in a FE. Tutte l'eserciti supra sò iddisitati per incrementà a forza di e gammi.
  9. E rignanti rimoti, u corpu hè torna adelanta, nantu à l'exhalazione, righjunghja a manu nantu à i lati. À l'ispirazioni avemu bassa.
  10. PI hè uguali, sullivanu i brazzi ardutti along the ribs, perchè chì l'scapula ellu staccate.
  11. IP - i mani stessi, mani impastati (u coddu miranu) Fate à u quartinu, paghendu à a FE.
  12. Partìimu finu à u pianu, pierchi nantu à l'larghezza di a pelvis, intrezzione à i ghjinochje. In a pusizioni iniziale, i brazzi sò intrezziu à u liveddu di u pettu. À l'exhalazione, stinzanu li nostri armati in altizza, i raspenti sò sfruttati orizzontalmenti.
  13. Riticemu l'exercitu previ, ma in u puntu estremu facemu una rivoluzione cù i sbagli.
  14. Pigliemu i nostri bracci in altizza, l'avemu spianciatu nantu à i lati da inalità.
  15. Connette e mani, i bundalemu per un capu in una exhalazione. Per via inhalazione ci retorna à l'IP.
  16. E mani sò allargati, nantu à l'exhalazione, facemu l'elevazioni di u casu in ghjinochje, nantu à inalazione torna à FE.
  17. Partemu da un pesu è fassi cù i ghjinochje. Scatate i nostri peri da u pianu, femu viaghjadore da una parte à l'altru.
  18. Fate nantu à a nostra sponda, stendi i nostri braccia è i ghjambii, stinendu a nostra spina.

Queste esercii l'aiutà à migliurà i musculi di e gammi, i mani, è di a stampa . Un cumu complexe di esercizii nantu à a forza pò esse realizatu trè volte à simana. Inoltre, ogni persona sapi chì per migliurà a forza stamina, averete bisognu di rializà è l'aerobbu.