Perchè u zitellu ùn mancu piglià pettu, psique?

Specialista in u campu di i zitelli anu chì i ragiuni perchè un zitellu nascitoghju ùn hà micca pigliatu pettu è psique, assai. Un negattivu categuricu di u lattu pò indicà un state poché di salute di i migghiori, o, inversamente, di u so sviluppu rapidu. Per quessa, a so cumpagnia di a mamma hè di identità correctamente è eliminate a vera causa di ciò chì succede, per ùn avè micca per patece a salute di u zitellu è a maiò successione di u tazziu.

Perchè ùn u zitellu ùn vulete piglià u pene?

  1. Hè accettatu in generale chì un ziteddu nascitatu hè stintivamenti familiaratu cù u mecanismu basu d'ottene alimentu, ma questu hè micca solu. Cum'è a so mamma, u figliolu hè ghjustu l'appaghjate cumu fà capisce u pettu per regalar cù colostrum, perchè u fattu chì u zitellu hà avviatu a testa è ùn ùn percive u pettu prima ùn hè micca surprisa. Un pocu tempu è pacienza - è inseme si ralleghe à u vostru primu successu cumuni.
  2. Raricamenti raramenti u prucessu di l'alimenta à i tempi hè cumplessu in vista di e funzioni anatomii di a cavità orali di u natuvulu, cum'è un frenu curcu , palatu fissured o labellu.
  3. Perchè u zitellu ùn vole micca fà piglià u pene - un impurtante urgente per i moms babies 3 months old. À questa età, migghiuri sòffulati di u còlicu è di l'altri "prublemi" gàstrici è, per consensu, spessu refusenu di manghjà.
  4. Si sei mesi, i picciotti sò diventate curiosa, è spessu a curiusità vi porta u famu. Un zitellu pò cambià a so testa, sia capricciosa, se a so mamma persiste à intrattenimentu à un momentu quandu un ricucqui investigadoru hè chjaramente interessatu di qualcosa cosa.
  5. Perchè un figliolu famu ùn hà micca pigliatu u pettu è friddi fora - i genitori si cunfundini, chì si cuminciaru à introduderà attraversu cun deliciosu, per esempiu, puree di fruttu. Piuttostu spessu, dopu à pruvà altre alimentu, i zitelli facenu un tentativu di rinunzià u latti. Inoltre, un solu babbu intre ùn pò rinunzià à un mumentu dopu à pruvà di manghjà da una buttiglia. U risicu di fallimentu hè particularmente altu in casi, Se u pughjale in u capezzolu era grande, è a fegata ùn hà micca bisognu di travaglià spiciali.
  6. Di sicuru, ùn cresce micca chì u zitellu serebbe manghjà cù l'avidez è l'appetite s'ellu hà friddu. Diminulità di respira è malatìa generale ùn prumove micca stimulanti attivu. Ma questa mutivu hè unu di i più ovvi.
  7. U pudori pò esse seguitu da u dor in l'ore, a gola, a frebba è di e malati, cum'è a zuncheddu è stomatitis.