U culori di moda di a staghjone primavera-estiu

Ci hè digià statu manifistazioni di novi cullizzioni di vestiti per a primavera di u veranu di u 2014 è ora pudemu sculari cunfine. Prima, in moda torna cusì cusì viaghja di colori cun un pezzu delicatu. Siconda, l'imaginazione inimitable di i diseggituri è e so capacità per creà solu ponu esse invidutu.

Paleta di moda di a nova stagione

In questa stagione, ci sò parechji gruppi di culore:

I corsi ecunomichi è ricchi sò sempre assai nobili è eleganti. Emerald, violeta, vinu rosu o un aranciu orangeu - tutti questi culleghji sò assai rilevanti in a primavera-estiu di u 2014. Hè dunque, un vestitu, calzini o pagliaghji di u culore duvite esse presentate in u vestitori d'ogni fashionista.

Per separà, hè necessariu assignà un culore blu. À u stessu tempu, pò esse un electricista, azur, turquoise ou aquamarine. Tutti i so sfumaturi seranu assai populari. In un vistimentu di culore blu scuro, nisuna nica passà in bigtoni. Particularmente adattatu per brunettes e brunettes, ma lorenzosu deve sceglie u so lighjadorità. Sì dite una ragazza romantica, cusì un'lues di pastellerie suave sò l'scelta bona. Questu annu, pudete furnisce tuttu in lumi biancu, limu, pittura rosa, pezzu o carameddu. In questu casu, pudete fà senza accentu brillanti. Sugumigliaghjola cù u vestitu di spuma di mari o mint, chì, da a strada, era apprupritu in e cullizziali passati.

Per l'amatori di l'avvinimenti suciali è i partiti di u club, mudelli neonati sò perfetti. Indubbulemente, stu putu ùn solu ùn suscitarà l'umore, ma atraverà l'attitudine generale.

Classi culi - bianchi, marroni è bianchi ùn sò micca inferilii à i so pusizioni. In questa stagione, l'ùmmira di lu chjaru marronu à u cicatrisu serà in moda. Mini negre o midi vestiti sò assai pertinenti per l'attrachju. E camicani bianchi, vestiti è pantaloni sempre parranu freschi è eleganti. No menu impurtante hè a cumminazzioni di biancu è biancu. À listessu tempu, ci sò parechje scelte.

Hè dinò cura di u culore grisgiu. Pò esse lampatu in poveru, è cusì prufonda cum'è asfaltu wet. In questu casu, parechje sfumature pò esse cumminati in un vistitu.

U stilu di "militare" pò piglià una posición abbastanza stabilita nantu à u podju. Per quessa, i faldi, i pantaloni è e t-shirt di u culore "caki" sarà una compra excelente sta stagione. L'scelta pò falà à nantu à u gris-verde, è in l'esecutzione verdura marrone.

A nova tendenza di a stagione primavera-estiu di u 2014 era a culore di "liquid metal". U glitter di u fretu hè apprezzatu da parechji disinfettori è sò attivamente usi tessili di culori d'oru, d'argentu è blu à creazione colture di moda. Un vestitu fattu di tali materiali sfascià perfetta a bellezza di u corpu femminile è si ferma sexy.

Stampa stampata di stampa-primavera-estiu

Ma ùn sò micca vistutu sola ropa monocroma nantu à i podiosi di moda. Disegnaturi in sta stagione in 2014 utilizanu activamente diversi stampe. Induve chì i capipasci sò l' impiccazione fiurali . È a stampa pò esse chjuca o grande. In a seconda postu ci hè una striscia di tuli distinti è di cunfigurazioni. Non menu populari eranu stampa grassa è astratta, in particulari di mudelli di culori di neone brillanti. Ùn rinfriscà i so pusizzioni è i piuviti, chì furnisce i vestiti un clima umoristica. A tendenza eranu patrunati animaliistichi, stampi arti, motivi tropicali è paisaghji. Dopu torna à u podju è l'stampata leopardo, ma succorsanu in una varietà di dissenu è sfumature.