Amuri è api - a listessa cosa?

Pò dassi chì i zitelli più chjucu sapete di e beni benifichi di l'api. Sicondu a legenda, l'usu di sta pianta hè cusì grande chì ancu i dieti grechi anu usatu à mantene a ghjovacci eternu è a bellezza. À l'internu internu cù i stessi gattivi per un bellu pezzu ghjocu fratellu bellu fratellu - adornà. A so simplicità esternia hè cusì grande chì assai dubbius s'ammazzanu - ùn hè micca u listessu cosa, l'api è u lovage. Intuzione cusì capisce questu quistione.

Ciò chì pare mancanti apicultori?

U rapprisentanu più cumunu di a famiglia di l'apicultori umbellate hè una alute biennale di circa 60-80 cm. Ci hè parechji varietà d'api: fugliale, cherezkovoy è root. L'apicultura raffia si forma una radicali larga cù una forma redondeada, circa 10 cm in diametru. L'api di l'apiice hè distinatu da steddi grandi cù petiuli densi, è l'api con fogli, i peccati è pecelli sò chjucchi. Tutte e parte di l'api sunnu adattati per l'alimentariu è anu un aroma piccellu forte.

Chì ghjè un piacevule?

Cum'è l'api, adore cuncepinu a famiglia di parapluie. Stalk lyubovka pò andà à una altura di 2 metri è hà una superficie nuvola di culuri turchinu, l'oliu solu à a cima. I foglie di l'amante sò assai simili à l'olii d'api, u listessu pienu è brumosu. L'aroma di sta pianta hè ancu simili à l'api, da quale a pianta riceviu u nomu di l'api.

Lovestock e api - differenzi

Malgradu a similitudu esternu è a relazione estrema, l'adulescenti è l'apiiru sò sempre siparati di l'altri pratiche è avè assai differenzi:

  1. U lyubistoc riferisce à i spezii: i so radichi è l'erbe si usanu solu com'è un cundimentu, per arumendu diversi marinati è pratiche, è ancu per purpurure medicinal. Ancu una frazzioni di u verdu di l'amanti pò dà l'alimentu un gustu "gustu fungoso". L'apiare hè una verdura, a so radicali è pecciole pò esse usatu per l'alimentazione cum'è pezzi distinti: per insalati, pepite e primi corsi.
  2. I foglie di l'amante sò una colorazione più oscura chì i foglie di l'api. I verbi di l'apiù son più amatorii à u toccu è à u gustu - in addevu hè aghju, forte è casi amara.
  3. L'apiula hè una pianta biennale, cunnisciutu per u so capriccioso temperatu: si purga da i più minti cambiamenti di temperatura, teme u clima fretu è stagnazioni di l'acqua. Sicondu u piriudu di a vegetazione di l'api di pocu tempu, a maiò pratica u so cultivo di piuma, a sementi perchè sò stati à a fini di ferraghju à a primurila di marzu. In u celu apertu hè trasplante in u maghju, quandu u periculu di i geldi recurrenti finalmente difava. Lyubistocu riferisce ancu à a perenne è a so cultivazioni nantu à u situ ùn ponu micca trattà nessunse prublemi: facilità à tollerà i chjughi petri, crescenu rapidamente, righjunghjendu una altura di 2 metri. Pudete multiplicà u paganu diventendu l'arburu, perchè simandone in a pianta aperta, è pudete fà in primavera è u vaghjimu. Però in In a maiò parte di casi, sta pianta multiplica stessu, cum'è assai di i so zoni di falimenta saziò in a primavera.
  4. In a medicina famigliali, u lovage hè più spessu usatu per trattà parechji tipi di prucessi infjammatori, frati, etc. Inoltre, fù avvezziatu è a capacità di influenzari positiu in l'intimu spressione, comu pruverta da u so nome. Hè ricurdatu chì a donna in un postu interessante, sta pianta hè contraindicata stretta. L'apiare hè famosa per a so capacità di nurmalizà i prucessi metabolichi, deguttu chì trova applicazione larga in varietà dieti.