Bakopa - crescente

Fiori - u megliu decuratore di a casa è infield. Tutti i jardinieri anu acquistatu novi tipi di funti ornamentali è di frutti è maestru di i metudi di culturi exotici.

In questu articulu, parlaremu di u bakopu - vi cunvertitu di u crescente di e sementi è di e peculiarità di cura di sta bella florista sudafricana. A data, in più di u bakopoli biancu tradiziunale, ci sò assai variità cù colori di sfarenti sfumature - viole, blu, rosa, gialla, blu, rossa, viola. Ma a pianta cù fiori bianchi hè a più stabilita, senza pretensione è resistente à diversi tipi d'influenze esterni. Inoltre, assai varietà di bakopa tendenu à degenerà è perepylyatsya, girannusi qualchi anni da u culore à i forma bianca.

Bacopa: cultivà è cura

Bakopa (Sutera) hè una pianta perenne è cunghjunghje cù petite petite fette pitali (circa 2 cm in diametru) chì ciuranu casi continuamente da a primavera (di marzu) à u vaghjimu (ottobre). A maiò spessu, u bakop hè cultivatu cum'è una pianta ampel (decorazioni di fezzi, pilastri, muri di edifici, balconi cù vasi), ma dinò una grande stima com'è una tappa unpretentiosa è efficau di a cose perenne. Sè siddu vulete, in un pezzu cù un bakup puderete cultivà altre tipu di eculugianu: petunias, nasturtiums, fuchsias, lobelia è aregatum. In sbarcati, u bacon hè utilizatu com'è una pianta sfondata attrattiva, chì si formanu una tappa florenti in u circondu in a pianta cintrali di a cumpusizioni. I vantaghji di a pianta inclusa a resistenza à longu u chjucu - u bacon ùn perde micca a so attrazione ancu in questi cusì. Inoltre, ancu in a mancanza di fiori, a pianta hè assai decorativa, per a presenza di assai petite foglie verdi brillanti.

U primu cosa di scupriri quale vulissi cultivà sta spluta bella hè cumu di fà una bakopina. Dopu tuttu, u pianu righjastru facenu pussibule cultivà e mudeli di qualità, chì volenu i pianti sani è belli. Plantà u bacon hè una attività simplici, ma quì, cum'è in ogni altru casu, unu deve cuntinuà à adhere à un certu algoritma di l'azzioni.

Prima di tuttu, avete de sceglite u ziferu dirittu. Per una bakopa, una misura ligeramente acida (turfi è giardinu 1: 1) hè megliu. Per u cultivo in tineddi, avete bisognu di aghjunghje l'humus è a sorra (2 parte) per a mistura. Hè necessariu puru di verificà un bon drenaje, cum'è questa stagnazioni di acqua hè un malu effettue à a cundizione di u sistema radicali.

Pour Bakop hè devessu spessu, ma pocu à pocu, chì ùn permettenu micca u siccà o in burlatu di u locu. Da u tempu à u tempu, a pianta deve esse alimentata da u fertilizante minerale cumplessu.

Sicondu a variità, a distanza trà e piante hè stata entre 10 è 25 cm (quantu più di a pianta, più spaziu serà bisognu).

In u bacchittimu in terra aperta ponu esse posti immediatamenti, cum'è chì a minaccia di a fretura noctulara scorri.

U più bellu, u bakop cresce in e sole affluenti. U crescente in a penumbra hè ancu possibbili, ma ricordu: u più chjucu u sole, i più di i culori. Cù ombrezza tutale, u bacon hè stesu, è parechji pèrdite di dicapitatu.

Per invierte, u bacon hè chjucatu in una stanza fresca umita (cun ​​una temperatura di l'ambienti di 8-15 ° C). A pianta hè sappiutu di sustene short curbs up -5 ° C. Quandu inviendu in i chambres calientes, u risicu di i malatii aumenta - a putenza grisa, u fungi negru, rimende pò esse stinnilata è nudi.

Avete bisognu à un pezzu?

Pudurà un bacon ùn hè micca un prucessu obligatoriu, ma ferma significativamente a quantità di colori, per quessa hè assai appassiunatu trà e floristerie.

Hè fattu d'esempiu da u schema classicu - in i ghjovani rimuli i punti di crescita sò sbagliati, chì stimulatesu u sviluppu di prucessi laterali è di ciuri. Pudete triscaru di rimanni in ogni largu.

Bacopa: ripruducazione

Sta pianta pò esse sprezzata da parechji mètudi: sementi o cuttings.

U metudu di a ripruduzzione implica crescita nantu à e parolle, u pezzu direttu in u tarrenu di u bacon ùn hè micca cultivatu.

Seeds sò chjuchi, in 1 gramma più di 5 mila fugliale. A gliermanazione dura 2-3 anni.

Per a ghjonghje di e petite foglie, u lettuce, u bellu, umidità è di l'acqua permeable hè più appartientu. A temperatura ottima per a zuccunità hè di 20-23 ° C. À a temperatura sottu à 18 ° C, i graneddi ùn sminisce. Seeds ùn deve esse fermamente chjusu - sò cultivate dinò, hè megliu solu appricàvanu appiccicate à a superficia di u locu. Per a stessa raggiuni, ùn hè micca putente di coperchettuli corsi cun sementi cun e coppuli opere - senza lumine, e cose ùn serebbe risanatu. Hè ancu impurtante per assicurà l'umidità di l'altezza durante a ghjinerizzioni di e manni.

I primi scienze sò nantu à u 10-14 ghjorni.

In u palcuscenicu di una o duie pagine prisentanu, u primu cuglieru (2 cm trà e piante) si svolge. Da questu mumentu, u fertilizazione regula cù u fertilizzante diluutu (50% di a norma spicca in a struzzione) hè obligatu.

A seconda pick, i trasplantati sò trasplantati in cups separati (cun ​​un burato di drenagiu). In questu casu, hè bisognu di apprufittendu i casi di u situ in u sustratu da un node. Dopu u sicondu pruduttu, i pianti cumincianu à rinfurzà, svantaghendu gradualmenti a temperatura di + 22-23 ° C à + 15-22 ° C in u ghjornu è + 13-15 ° C à notte.

Cumu tagliate un buccu?

Cuttings di bakopas si sò realizati in genna-marzu è in l'aostu à sittembri. Per fà questu, sceglie ghjochi ghjuchessi sani, cutting them off parti apicale cù dui nodi (à 10 cm) è raghjaltate in un sustegnu di lumera umida à una prufundità circa 0,5 cm per chì u node hè sottupostu sottu à a superficia di u locu (se formarà l'arre). Questu nantu à a superficia di u node ci si forma riversa è fogli. Per creà l'enraptante, esciuti pò esse trattati cù fitoormulamenti o preparalli stimulanti.

U contenedoru cù e stagni ci anu prisentatu in un ambienti cambiamenti caldu (pò esse coperto cù un pacchettu è misu in un locu caldu). I pianti ravagini sò piantati in terra (in un postu permanente) in early May.

I varii bianchi di bakop creci più.