Seeding of tomato seeds on sprouts in un invernu

I tomate si vulete cultivà nantu à i so siti, assai ghjardinari. Qualchi compri ripiculi prestiti, l'altri prefanu di cultivà da e cose. In questu casu, u crescente di cuddaru di u tomate in l'invernamentu à e mette in tempu improvise a so qualità. Questu hè forte è enduitu.

Quandu si fà sembe in u greenhouse?

Sì l'invernamentu ùn hè micca rinfuccatu, pudete di pruduce nucellani solu dopu à calene l'esempiu, mentre chì in i pianti duie esse digià esse 5-7 d'sti foglie è u sistema di e razzi d'esse prubabilitatu.

In u mezzu o finale di maghju, ancu in u gruppu di u mediu, pudete assicurà cù piacè à tomate in un serra. Preferite fà dinù in a dopu meziornu, ancu più vicinu à a sera è incù clima nuvellu. Allora i pianti sò megliu è più veloci di fà raghjettate.

Sembri pumati in un invernamentu per piantini

In i rigioni miridiunali, hè permessu di suminà e sementi di u tomate nantu à e piantini immedanevi in ​​l' invernamentu . Per fà questu, avete bisognu à preparalli u sughjettu in anticipu è arrange un sistema di crescenza. Questa pò esse fatta cù l'aiutu di pururu o l'electricità. In u primu casu, u fossu cavallu hè dispunibule nantu à u fondu di a fossa sottu l'invernamentu, spartu cun sera di u fiumu, è poi un pilu di terrenu fertili hè superimpositu. In u prucessu di a decadenza, u prune si sparghje u calore, chì cali a lu cammarinu.

A simbulu di u tomate cù e staghjoni secca in un invernadera in a primavera hè fatta dopu chì sò stati pruvati à a qualità è a disinfettazione. A distanza trà i fili in l'internu duveranu 15-20 cm è i groppi stessi sò deve 3-5 cm in altu. Ùn vi scurdate di firmà a varietà di tomate incunente i bandieri in a fine di ogni fila.

Pour ranchizzi di prima di e pusterità, i zoni sò stati saziuli, perchè anu più crescenu di survival in casu di riflissionu subitu. Spread the seeds 1-2 cm in distanza.

A tappa di l'internu duverà esse densu cù l'usu di un film spìritu chì ùn sparisce micca u calore, ma in u stessu tempu passa i raghji di u sole. Ùn scumpressate a film prima di i primi prudutti.

Curingu di e piante di tomba in un invernu

Quandu i primi fogliopoli reale fussinu nantu à e piantini, i so hè bisognu à ghjinebri, affinchendu una distanza di 2 cm trà e pianti. A ripetenza ripetuta si porta à realizà dopu à 3-4 settimane. Avemu bisognu di caccià e pratiche débili è poci pruduciati.

Dopu qualcosa ghjustu, l'invernamentu hè imbruttatu per esse anch'ellu à l'insemi di l'aria furmatu, chì ponu avè un effettu perchè annantu à u sviluppu di e piantinu rimanenti.

Inoltre dopu à u sicondu ghjustu in l'invernamentu, hè necessariu di cumprà a terra in l'spazii inturniati per chì u sistema di sarabile di u pumadore sviluppa megliu. Hè necessariu necessariu di alimentà di e piantini ogni 2-3 simpatii dopu l'emergenza. Pudete utilizà u biofertilitzante finitu, diluting in acqua è spruchendu mudi.