Coleriu

Koleriya - una bella, una notte internu cumunu pocu cumunu, chì hè ancu chjamatu una bellezza Colombiana. Hè un spicu di velu à 50 cm in altu cù foglii fucili è rimjiet. U so tronu hè à a ràdica di una linea recta, ghjente t'hà. A foglia hè grande, oblonga, crenate à longu u mari. U fiore di a colia hè una campana cù archi curde, mischju in colore. Sicondu u tipu di pianta, pò esse sfarenti aranciu, rosa, crimson, russu è rougesu cù impregnated variegati. I pianti ghjovani formateghji petate mandoli, maturu - raccolli di 5-6 prugne. I culori fiurini da ghjugnu à settembre.

Cumu cura di u culore?

Hè megliu per piazzate a pianta à u livante è u punente. In u dialettu miridiunali avete bisognu di pruteghja di i raghji diretta, è in u nordu serebbe sviluppà male. In u invernu precisa boni d'illuminazione. A primavera è l'estate, a rega cù acqua persa era abbundante, più tardi hè ridutta pocu. A Koleriya in a cundizzioni spessu si sviluppeghja più veloce è megliu. Per aghjustà l'umidità di l'aria, fate un vaso cun una fiore in una palla fissa. Duranti u periodu di fioritura, u seminariu hè necessariu.

Colerosa: Malati

À i pesti di sta pianta inclusi i trips, scutellum, mealybug, spite mite e whitefly. In casu di malatia, avete da imbulighighà immediatamente i fogliate malati è inizenu trattamentu. L'insecticidi sò aplicati à u tarrenu, micca à e foglie.

Se a foglia vira biancu è si svolve cun pate amaru, significa chì ci hè una alimentazione eccessiva o raghji diretta. Un pezzu grisu hè stata annunziata nantu à a foglia - a pianta hà avutu una malatia fungosa. Questu hè questu quandu l'humidità di l'aria è u sustratu hè alta. Cù umidità insufficenti, a ricetta di castagna.

Koleriya: trasplante è ripruduzzione

Hè ricumandemu per fà un trasplante senza annunzià u fossu di terra, in casu di necessariu, trasplantà a fiorita in un ferru più largu ma micca un vasu deep. Hè megliu fà questu in a primavera. Forme a terra mezcheta di a siguenti: caduta, turf, turf e sabbia (1: 2: 1: 1). Hè valtu à aghjunghje bits di carbucale, salvà l'arradiche di a decadenza.

Ci sò quattru modi di ripruducazione. U più veloce è più faciule hè a divisionu di u risiziu, chì pò esse fattu in ogni mumentu di l'annu, ma u megliu in a primavera. I risizmi sò sparte cù un cultile in un paru di piezzi è piantati à una prufundità di 2 cm.

U coleriu pò esse prubilizatu da e tingdi. Per questu, a parte apical hè tagliata è posta in acqua. A settimana dopu, l'orìgini apparentanu è u zucchero hè statu in a pignatta.

U terzu modu di riprutazione hè una foglia. Questu hè un prucessu assai longu. A bocca hè colata in l'acqua, dà razzi in 3-5 mesi, dopu chì a foglia hè stata pianta in u pezzu cù a terra.

A quarta manera hè di e sementi, chì in a primavera sò stati in una mistura di arena e turf. Dopu l'apparizione di 2-3i foglie, i rivolti giovani sò stati posti in vazonchiki. Quandu i frutte crescenu, prugna per sviluppà riversi laterali, è trasplantatu in vasu più grande. Aghjunghjite a pianta finu à quandu adopende a forma di un arbulu.

Tipi di Coleria

Grazzi à a crucizione interspecifici, sò stati qualchissimi tipu di culore, chì formanu assai variità. Ammisativamente distribuitu sò i seguenti quattru tipi: a culurizazione di fiori furiusi, u culore chjucu, a culunia di Bogotà è u culleghju di a fistula.

U culore sardia hè un addu decorativu è un veru ornamentu di giardino. L'arbulu righjuntu una altezza di 30-40 cm. E so panuli di crema cremosi un cuntrastu contr'à un pianu di fugliale blu, fiore è fermu.

A ligitura di Linden si sviluppa in i lochi altri. Hè a so altezza hè 30 cm. U pianu verde foglie foglia cù vechji vini bianchi hè chjucu cù i capelli bianchi. In u peduncle ci sò fiori gialli in pecchi, sìmuli à a campana. U tempu fiurante hè u principiu iniziale di u vaghjimu.