Olore desagradable di a menstruazione

U principiu di u ciclu menstruali hè marcatu da l'apparizione di u sangue split, chjamatu mensualmente, chì cumpone a vita di ogni donna un pocu: duvete aduprà prudutti d'indagine è prutezamente refuse relazioni sessuale. Certu, cù u tempu, i rapprisentanti di a mità dèvida di l'umanità s'apprimenu à questu. Ma passa chì ci sò parechje cun odore sfavore. Hè normale o micca?

Mumentu cù un oliu - norma o di rata

A menstruazione hè a siparazioni di u cunghjettu internu di l'utru - l'endometriu. Tutte e donne sana teni un oliu forti bellu cumminatu, ricunnisciutu di l'odore di carne o di metallo. Hè di gravità medievale è ùn devereghja micca cunfortu. In ogni casu, se l'usu di un pad è tampon supera 4-5 ore, u microorganismu cumencia à multiplicà in u sangue menstruali. In particulare, se una donna per un bellu pezzu ùn hà micca lavatu i secrezii nantu à genitali esterni. E dopu in u perineu ci hè un putru ambre.

In cume s'elleggià l'arricu di a menstruazione, hè impurtante di rinfurzà l'observazione di l' higiene intima (lavà almenu 2-3 volte à u ghjornu è sustinente freti di gaskets). Sì dite u patrone di un sensu sensu di l'oliu è a soffrenu, cumprà prudutti desodorizzati.

Mumentu cù un oliu - una patologia

Certe volte e donne chjese di l'apparizione di menstruazione cù un arriccenu putente, ricunnisciutu di l'odore di pisci. In sole essa vaginosi bacteriana. Hè ancu chjamatu gardnerellez o dysbacteriosis di a vaġina . A malatia induve quandu, per una certa raggiuni, a flora patogenica cundiziana, rappresentata da cocci, gardnerella, etc., principia a prevalenza in l'ambient vaginal. "Aroma" da u trattatu genitali si prisenta in altri ghjorni di u ciculu femminile. Ma hè caratteristica di u so aumentu di a menstruazione, in particulare, un aromu dispiacu si prisenta à u fini di a menstruazione.

Certe volte e donne anu avutu l'apparenza di un aroma àcida durante a menstratura. Hè una cunsiguenza di u sviluppu di candidiasi, o furiosa, causata per fungi Candida. A menzione, a malatia hè accumpagnata da prucia è ardente in u perineu. Dopu, doppu a fini di a menstruazione, a donna hà da esse straccizii bianchi.

In ogni casu, se u fieru cambièssiu duranti un periudu di un mesi, hè necessariu bisogna à cuntattate u ginèvule per esame è u cunsigliu di e teste necessariu per detectar a malatia.