Malatie di radiatecci

A malatia di a radiazione crònica hè una malatìa causata da esposi prolongada à i dosi petiti da radiazione radiactiva. I causi principali di a malatia di a radiazzia pò esse sia l'effetti esterni di a radiazionu ionizanti è u risultatu di l'ingressu à u corpu di certi sustanzi radiuattivi (uraniu, cesium radioattivu, iodu, etc.).

U gruppu di risichi principali hè persone chì e so prufessione sò direttamente ligati à a radiazione. Eccu i medichi di ragiò, i tecnichi di radiu, i tecnici di raffinassi, è ancu di e persone chì travagliate direttamente cù sustanzi radiactivi, etc.

I sintomi di malatia di radiazione crunna

A carattiera principale di sta maladie, cum'è l'annunziata, hè a longa esposizione a radiazione iunazione à quale diversi òrgani humani sò esposti. U sviluppu di a malatia di a radiazione hè un cursu ondulatu prolongatu. In u cursu di u sviluppu di a malatia, sò stati quattru sette, quellu chì hà avè i so sintomi:

  1. À u principiu di a malatia, i sintomi sò dispuni. A maiò parte di spessu si manifestanu in una fatigue crescita, a perdita di l'appetite, una diminuzione generale in a vitalità, l'aumentu di sudatu, a palmu di a pelle. Normalmente, dopu chì l'urrigu di a radiazzioni hè eliminata, i sintomi ùn scorri, è a riescura casi tuttu rinforzatu di a salute.
  2. In a seconda tappe, ci hè una crescita di i sintomi esistenti, in particulari quessi associati cù u sistema cardiovascular è nervu. U pardalità sò aggravati, a perdita di pisu, i prublemi di memoria è di dorme, diminuite u desideriu sessuale. A tampionu di sangue anu cambiatu. À l'esternu, i sintomi sò manifestati in sequenza, prucia è scacciatura di a pelle, inchieria di a mucosa, l'aparicio di blefarucunionectivitis allergiques.
  3. In questu piriu di a malatia di a radiazione, i cambiamenti orgànichi più profundamenti sò. Ci hè una purgazione, sepsis , sindromu hemorrhagicu, i prucessi metabolichi sò sfrore.
  4. À u quartu passu, u travagliu di a maiò parte di l'organi hè sfrattatu, chì face un fatale. Oghje, sta stampa hè cunnizziunata; A malatia di a radiazione crònica hè diagnosticata in manifestazioni iniziale.

Trattamentu di malatia di radicali

U trattamentu di a malatia di a radiazione crònica accumene in l'exclusionata di i pussibuli effetti iònichi, a rinunzia di sintomi è a terapia di mantenimentu cù l'usu di prucessi fisioterapei. A persona cun questu diagnosi pò esse riferite à un trattamentu sanatoriu-resort cù un tabbettu di dietetica di 15M o 11B (altu contingut di a prutea è di vitamini). Cù manifestazioni severi, i antibiotici è i mediure chì sò contene l'hormone pò esse usatu.