Brian Cranston hà ghjucatu novu in a pelle di u cummandu di a droga

L'attore americanu di 60 anni, Brian Cranston, cunnisciutu da parechji nantu à a serie "The X-Files" è "In All Grave", novu decidiu pruvate à a so film in una storia sobre signori di a droga. Questu ora l'attore hà svolutu u rolu principali in a cinta "Implantazione", diretta da Brad Furman.

In a film, Brian diventeni un agentu specialu

U film "Embedding" hè filmatu nantu à a stessa storia biugrafica da Robert Mazur. U scrittu di sta foto hè scrittu da Ellen Brown Furman. In più di Brian Cranston, l'audienzia serà pussutu vede l'attorii ugualmente famusi: Diane Kruger, Amy Ryan, John Leguizamo, Joseph Gilgan, Benjamin Bratt è assai altri. Filmamentu hè stata in Florida, Parigi è Londra.

A trama di a stampa hè assai atticata: Brian avia a ghjucà un agentu specialu di u serviziu di a usterie chjamatu Robert Mazur, chì deve infiltrerà a drugstore per pudè capisce evidenza. Per questu quì, l'agenze utilizarà u nome Bob Musell. In u futuru, hà da esse riunevvi chì l'altri istituzioni bancari sò impegnati in lavishnu di soldi da a venda di droghe à a mafia Colombiana. In questa film, Rubertu hà da cunfruntà un omu assai significativu trà i signori di a droga - Pablo Escobar, è a reculluta di infurmazione durante l'operazione aiutà à imprigiunà u più General Manuel Noriega.

A stampa "Implementation" serà sparata in u lugliu di questu annu, ma per ora un gran varietà di i telespettaturi sò offriti footage da u settore.

Leghje ancu

"In tutti serii" purtonu Cranston u mondu famusu

Brian Cranston hè una persona assai rispettava in mezu à u cummerciale di mostra è un attore famoso. Hà a so stella nantu à u "Walk of Fame" è hà ghjucatu in parechji film sensibuli, ma era statu purtatu à a vera gloria per una seria di a droga "In All Grave". Sicondu parechji, hè u megliu travagliu di Brian. L'asturianu Anthony Hopkins, dopu avè vistu a serie, era cusì impressuatu da u ghjocu di l'attore chì l'hà scrittu una lettera. "È già notte in Malibu, ma pensavvi chì era solu per voi per scrivite sta lettera. U vostru rolu cum'è Walter Bianco hè u megliu chì aghju mai vistu. Sò veramente un gran actor. I admirarlo è vi felicità. Aghju spressu u mo rispettu profundo à voi, "Hopkins hà scrittu in una nota.