Reina di 80 anni di u Norvegia Sonya passene per u boscu cù migrati

Regina di Norvegia Sonia, chì, da u modu, u 4 di lugliu turnu 80, cuntinua a so maravigliate i so subjecte è l'amatori. Aieri fù cunnisciutu chì a mòglia di u rè Harald V cuntinueghja un passaghju per u boscu, chì ghjè vicinu à a cità di Drammen. Stu viaghju hè stata urdinata per acquistà cù visitatori chì anu trasfurmatu nant'à vivu in Norvegia. A Sone cummatteva e donne migranti, chì eranu numerosi documenti.

Regina Sonia cù i migrati

Storia di e tradizione culturale è a familiarità cù a cucina

In u 2012, a question hè stata in Norvegia, chì i migranti ùn ponu micca integramente in stu paese. Allora l'idea hè stata à acquistà cù a cultura di u Norvegia, tradizione è valura. In 2013, a famiglia reale di stu paese hà dicisu di creà una sucità chjamata Associazione Norisica Trekking, chì trattà cù migliori. In u stessu annu, a prima cultura culturale di a Reina Sonja hà fattu cù e persone chì si sò stati mudificati à stu paese.

Regina Sonia

I ritratti nantu à a marcia d'ayer indicanu chì a tradizione di travagliu cù a so maestà hè statu successu. Queen Sonya ùn solu ùn si caminava quattru chilomitri cun una schiaffera nantu à e so spalle, ma ancu rispondeu e dumande di e femine tràppule. Inoltre, i migrati anu ofreciutu per familiarizà cun una scuperta scursioni annantu à l'ingrossu in u quali a camicia era stata a realizazione, è ancu di u paese in tuttu. Dopu à a regina è i so cumpunenti ghjùnsenu à u locu stancu, eranu in una sorpresa. L'urganizatori puderanu preparà un picculu pranzu per e donne, chì consistia di pratiche di cucina naziunale.

Queen Sonya durante a caminari

Dopu u manghjatu, Sonya hà dettu qualchì parolla nantu à questu avvene à i reportisti:

"Avà vedi quantu difficili hè per questi ddi e donne è e so famiglie à adattate à i cundizioni di u nostru paese. Hè per quessa noi aduprà a nostra suprema per aiutà l'emigranti è aiutanu à parechji materii. È se à u pianu legislativu stu prublema hè più o menu risulitu, da quì à u livellu di cumunione di ogni ghjornu, ci sò assai temi aperti. Prima di tuttu, questu hè una materia di cultura è religione. A quantità di famiglie musulmani vèninu à u nostru paese è a so difficultà di stabilisce a so vita di u ghjornu in Norvegia. Tali viaghjà permettenu di scopra i visitanti ùn solu à u paese, ma ancu per elli. Pensu chì tali reunione ùn sò pricable. "
Leghje ancu

Regina Sonia hè un turista longu tempu

In Norvegi, i tematichi ùn amate micca a regina, ma adore per ella. In parechji rispetti hè un meritu di u modu di stilacciu attivu di a so maestà è a assistenza à prumove o prublemi diretti à migliurà l'esistenza di a pupulazione. Inoltre, a righjina hè un avvucatu turisticu chì participa regularmente in a treccia di montagna è di foresta. Per un tali amori di caminari, l'Associazione di Senderia in Norvegia hà stallatu u so Maestà un monumentu di bronze, raffinazione di a Regina Sonia nantu à una roccia cù una motta à i pedi.

A Reina hè un avitu turisticu