Museu di Diamanti


No tantu tempu in a cità di Cape Town (Sudafrica) u museu di Diamanti hè stata aperta, dopu à tuttu, l' Afrique Sudafrica hè unu di i capiudi dinò in u campu di a minatura di sti pedichi preziosi. Per quessa, ghjunghjenu decide di creà salle d'altri induve a storia di a pesca è e pedi unichi sò presentati.

Histoire de diamant mining

Sudafrica hà fattu un cuntributivu specialu à u sviluppu di a minitura mundiale di peddi prezzu.

I depositi di pietre preziosi sò scopra casi 150 anni fa - in u 1867. Pigliò sulu qualchi anni, sta region hà presu u primu locu in a produzzione. In quelli anni più di u 95% di tutti i diamanti eranu cercati quì. E finu à queste, u paese ferma unu di i più grossi esporatori di diamanti à u mercatu mundiali, chì offre pedras d'alta qualità.

Esposizione di u museu

In una visita di u museu è a speculazione di i so esposi, i turisti anu tutte infurmazione di i minieri è i diamanti di prublemi - in particulare, in rialità, u travagliu di u cutterte esse dimustratu.

I posti pontire e rèplici di e più famosi cunghjusi, chì l'ùnicu "Cullinan". Questu hè u diamante maiò produttu in a storia di l'umanità, chì u pezzu supira 3000 carate.

Inoltre esse ammiravule un diamante naturali, immateriale di u culore giallu, a unicitati di quale si trova in una impregnazioni naturali unica di u prufilu di una donna.

A presentazione è parechje altre pedichi chì fascinate visitori. L'esposizione stà ci hè micca grande - per inspeccionà u museu tutale piglia a pocu più di meza ora. À a sortida, i visitori puderanu cumprà e peddi prezzu in un prezzu bisognu.

Induve hè situatu?

U Museu di Diamante hè situatu direttamente in u centru di u Cape Town , in u complexu shopping di Klok Tower, in a faciale di Waterfront.

Se viaghja cù trasportu privatu, puderà parche l'auto in u spaghetti sottu u complexu di cumerciu - hè un pianu di guerre niscenti. Inoltre, u museu hè facilmente accessibule cù trasportu publicu.

Scagghi di travagliu è i detti di visita

U Museu di Diamanti hè di travagliu sette ghjorni à simana. E so porte sò aperti da 9:00 a 21:00. A tarifa di entrata per pensioni, anziani è zitelli (finu à 14 anni) ùn hè micca carricu. Per altri visitori, u bigliettu d'entrata 50 corsi (pocu più di 3 i soldi).

In una visita di u gruppu, i turisti sò spartuti in gruppi di 10 persone. U intervalu di tempu entre ogni visita di gruppu hè di 10 minuti.