Bolder's Beach


In a Terra sò solu qualchi posti induve u turista ponu osservà liberamente a vita di a culunia di pinguini, natanu appressu à elli in u mare è divutu tutte e piacè di una festa di spiaggia tropicale. Hè soru, hè fattu: a maiò parte di noi aghjunghje l'acelli di u frentu è u ghjuvatu di l'Antartidi, ma pudete alcuni secondu in u locu più imprevisu è ancu càlidu, per esempiu, à a spiaggia di Balder, à pocu da Cape Town .

Storia di a spiaghja

A spiaggia hà u nome da causa di i grandi canteri granitichi, chì spuntaru a custiera di u Cascate di a Catarina . Per a prima volta, i pinguini in a quantità di dui pariglii parevanu nantu à a spiaggia di Boulders in 1982. Oghje, u numaru di pupulazione à 3000 pani. Un rapidu aumentu in a pupulazione di u pezzu di a spiaghja hè duvuta à a speranza di a pesca in sti loca, è com'è u risultatu - un aumentu in u numaru di sardi è anchove, l'alimentu amatu di i pinguini. Oghje u spaziu di a spiaggia hè stata inclusa in u parcu naziunale " Table Mountain " è hè prutetta da u guvernu di u Sudafrica .

Bolder's Beach

A spiaggia hè una serie di picculi bays in a paese chì pacenanu e nidu per tuttu l'annu. A prutezzione naturale di a spiaghja da i venti forti supirficiali hè un muru fattu di grandi bloculi di petra, l'età di quale hè di circa 540 millioni anni.

Per a cunvenzione di i visitori, i piaghje altri sò custruiti, chì vi permettenu à guardà a vista di u pede da una distanza di parechji metri.

Pinguini sentenu aggradèvuli in u centru di una zona densamente populosa, splashing liberamente in l'acqua è ùn pagà micca attente à i turisti chì poninu sunate e natà vicinu à l'acelli. Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu per alimenti, ferru, natanu in obnimki cù aviti cuddinari è divertenti: sò assai beccu piccati, è si avviendu u periculu, pò pudè peck à u dettu o in a perra.

Cumu ghjunghje?

A spiaggia di Balders hè situata in a Cape Peninsula, vicinu à a Cape Town , in a piccula cità costa di Simons Town. Ci hè una cumunicazione di l'autobusu è aereu regularmente trà Johannesburg è di Cape Town . Da Cape Town, pudete truvà un autobus o un caru pagatu, ma u megliu modu hè in train à Simons Town, partendu da l'estazione centrale di Cape Town. In u viaghju hà avutu l'uppurtunità di godiri paisaghji unichi, perchè in un latinu di a strada avarà da esse magnifichi i Montagne di Capu, à l'altru - l 'acqui senza limiti di a baia. Tuttu u viaghju dura una ora. A spiaghja à una distanza di solu à 2 km da l'estazione di ferrovia.

Pudete visità a spiaggia nantu à a vostra, o dumandà aiutu in l'urganizazione d'una scursioni à u persunale di u Parcu Naziunale. À u pianu di l'estiu, in dicembre è ghjennaghju, a spiaggia hè aperta da 7:00 a.m., 19:30, in u mesi restante aperte una ora dopu, è cera prima durante 2 ori. Apertura à a spiaghja per una tarifa: 65 renti per adulti è 35 rizzi - per i zitelli.