Lucignolu

Per illuminazione di casi, appartamenti, cafeti, alberghi, uffizii è altri locali, attraversi di u soiu murtali sò più spessu usati, chì sò stati usati interni, ma sò ancu strade. A tali classificazione di questi lampi hè spiegatu da u fattu chì in questi apparecci si pò fà utilizà ogni tipu di lamparini: halogenu e LED, fiori fluorescenti è incandescenti.

A volte in i chjucchi, u lumi LED di u colore di fonti sò usati cum'è u tipu principalu d'illuminazione, ma a maiò parte di spessu si usanu quandu hè necessariu di marcà a parte di l'internu cù l'aiutu di a luce. Tali attrachjati pò aiutà à sbattèghjanu un elementu di disignu o, invece, ocultace ogni difetto in u disignu di l'abitazione.

E lighjate di u soiu di u limitu sò grandi aiutanti à creà un ambienti cusì è calurusu in l'abitazione, cumu creanu l'illuminazione diffusa.

Rasganu, lampi di chjusu di paravane-chjusu sò fatti di vetru, culore o crystal. Soluzione di culori è colore per attracciali pò esse assai diversi. Tali lamparini perfetanu illuminate a superficia necessaria, senza ellu lampate u malu annu. Oghje, attraversu acch'elli de moda in a forma di "chjusi". Intraducanu in l'internu una certa airesità è ligerezza.

I spots sò un modu urigginale di attraccii di wall-ceiling. Quessi sò fattori specifichi chì distributeu u pianu di a stanza. Lampi cù sfumature in elli pudete sviluppà in diverse direzzione è illuminà diversi oggetti almenu. Pudete installà nantu à u tettu è à u muru.

Lampi murale à l'interni di camere

Questi lampi compacti ùn sò longu parechje micca - in u XXu seculu, quandu si sustituitu in uffizii è volte volte volte di volte e, invece volte prufiziunali, inveci di u bigliettu. Indispensibbili eranu sti lampi è in quartieri viventi: in salotti è stanze , stanzi di alcuna è checce, stanzi di zitelli è in bagni. Ughjettu particulari u successu in appartamenti chjuchi cù bè limiti, induve e chjappi di paravane è di culori di diversi formi è culori si cumprecenu perfettamente è aghjunghjenu un ambiente cusì à ogni stanza.

In u salottu è l'uttene, i attraversi di u soiu di u muru sò principamente usati com a lumineria addizzjonali per una certa zona o un elementu di disignu, per esempiu, pittura .

Per dividisce a cucina in zoni, diversi tecniche sò usati, cumpresa l'illuminazione. Sì pettu à quelli focu sopra à u tavulu, si distingueranu perfettamenti a zona di cena. Situate nantu à a superficia di tagliu o pene, i lampi di paravane è u fondu lamparanu bellu cume di u spaziu di travagliu di a cucina. Luce di spustamenti pòtti boni pizzudiani beddi in armeri aperti o stantoni.

I attelli di u soiu sò avè truvatu u so usu in questi di i zitelli. In tempu à l'illuminazione generale, u muru di i zitelli è u attellu di u soiu pò aiutà à zonate a stanza, illuminava l'area di u travagliu o a capu di u lettu com'è una lampa di notte. Pianu di l'animale per i zitelli per a percepzioni di u culore di i zitelli, i lampade sò perfetta à l'internu di l'abitazione, dissenu à u zitellu è a zitella.

A cumminazzioni di una lumetta è una lampara di parò crea una atmosfera originale speciali in u corridor, permettenu di reducià o crescenu l'illuminazione di a stanza.

Per u bagnu duvete esse chjappiole lampade cù boni, ma micca luminiscenti pianu. Per questu scopu, i lampade cù u vitru è u lamparinu di u putere suffirenziu sò adattati. In u spaziu mirroru, avete bisognu di installà l'illuminazione supplementaria.