Cascata di Thompson


Unu di i siti naturali più interessanti è eccillante in Kenya hè a Cascata di Thompson. Questa cascata d'acqua bella hè cunsiderata a più grande in Africa di l'Est è una di a più grande in u cuntenutu africanu tutale.

Storia di u scupertu

U primu scuprannu di a cascata di Thompson hè u espluratore scoccu Joseph Thompson. Questu hè u primu europeu chì hà sappiutu à superà u difficultu passaghju da Mombasa à u Lavu Victoria . Duranti u viaghju in u 1883, un geologu è naturalistu prima videndu sta bella cascata di Kenya è hà chjamatu dopu à u so babbu.

Caratteristiche di a cascata

A cascata pittoresca di Thompson hè parti di u fiumu Iwaso Nyiro, chì tendendu da a cresia Aberdan. A cascata hè una altitudine di 2360 metri sopra u nivellu di u mari, è a so altura hè più di 70 metri.

A cascata di Thompson hè u "sustegnu" di a maiò parte di famiglie in a cità di Nyahururu. Parechji membri di i famiglie lucrativi cumu guides, traduttori o vendeur in souvenir shops, per quessa i turisti sò sempre benvenuti quì. A su turne, i turisti vennu à a Cascata di Thompson per a:

I paisaghji grandi assai belli di a cascata di Thompson fôru catturati in a filmu di Alan Grint "L'attrachjata d'Agatha Christie: u Signore in Brown" (1988). Nò parte pocu à l' impurtante hè a Thomson Falls Lodge, chì urdinaria serve com una residenza privata, è dopu apertu per i visitori.

In a strada di a cascata di Thompson, pudete truvà un gran numaru di buttreghi induve pudete cumprà ricordi cù l'imaghjini d'attraversu, è ancu prudutti di lignu è di petri.

Cumu ghjunghje?

A Cascata di Thompson in Kenya hè situatu vicinu da a cità di Nyahururu nantu à l'altupianu di Lakipia. Per arrivare, hè più faciule da a cità di Nakuru , situata solu 65 km. I turisti ùn sò micca cunsigliate per andà à a cascata nantu à i so propiu, perchè ci hè una bona uppurtunità di riunite cù l'illuminati locali.