Melania Trump stole u discorsu di Michelle Obama

L'accusazioni serii contr'à u spunenti di u cummandante americanu Donald Trump Melanie Trump tèndeli nantu à u so discorsu in Cleveland. Arcuni dî paràgrafi più amori di u so discorsu turnaru per esse plagiu senza scrusu.

Una gioia pittoresca

A coppiu Trumpov era in un grandi umore, perchè in a cunvenzione republicana in Cleveland, Donald fù nominatu formalment com'è candidatu di u partitu in l'elezzioni futanti.

Per aghjunghje l'imaghjini di una polissica eccitrici, Melania Trump uttenuta un discursu assai simpaticu dopu chì ella fù accusata d'avè scrittu da e parolle da a donna di u currentu americanu Barack Obama à una reunione di i membri di u Partitu Democràticu in u 2008.

Scandalu à u cungressu

Melania hà dettu u seguente:

"Dopu un velu tempore, i me genitori m'hà inspiratu da quì i valori chì seguitanu: travaglià dura per ciò chì vulete ottenevule in vita; chì a parolla chì dicia hè sì inzucata, è avete bisognu di fà ciò chì dice, doing what you promised; chì avete rispittuosu l'altri populi ".

Oghji anni, Michelle Obama hà dettu a listessa cosa:

"Barak eiu, avemu criatu cù assai i stessi valori: chì avete a travaglià dura per ciò chì vulete ottenevule in vita; chì a to parolla hè propria è fate ciò chì ti dicu chì vulete fà; chì trattate e persone cun rispettu è dignità ".

I fragetti scritti, comu si sottu un cartafru di carbonu, eranu diversi, cusì a critica hè ghjustificata.

Leghje ancu

A so squadra si disappreghisce?

Cum'è sapete, esposi di i pulitiche scumanu raramenti i so discorsi, per questu ci hè prufessiunale. Speechwriter Matt Scully, à rispunsevuli di u testu, era accusatu di negligenza penali è chì hà scrittu intencionadamente una prima dama prima.

A situazione fù difinitata da Melania Trump, dicendu chì ellu hà scrittu u so discorsu cù un pocu aiutu. Ci hè vintu chì u discorsu originale di Scully ùn avia nisun passaghju copiatu. Bellezza in u so propiu periculu è si mette in a versione urigginale di i silizzioni plagiaristi.