Cattedrale (Casablanca)


Unu di i belli è maiorii edifizii in Casablanca hè a cattedrale bianchissima di a Catedrala di Casablanca chì hè oghji u centru culturale è di divertimentu di a cità.

Storia di a Cattidrali

A catedrale di Casablanca fù custruita in i 30 di u XX seculu. Sicondu u pianu di i cuntadini, a Cattidica di Casablanca avia da diventà a chjesa principale di i cattolici in a cità. A cumunità catòlica era assai numerosa è putente à l'ora. Duranti a custruzione di a cattidrali, quasi tuttu u territoriu di u Maroccu era sottu influenza francesa. Per quessa, l'architettu Francesu Paul Tournon, chì era in quellu tempu, u vittoria di u Premiu Roma è l'autore di assai strutture in Francia, fù sceltu per diseà u prughjettu di edificiu.

In u 1956, quandu Maroccu divintò un statu ndipindenti, u Catedra di Casablanca s'hè trasfiruta à l'autorità lucali. Dapoi u tempu, a catedrale hà cessatu di esse funziona, per parechji anni hà funzionatu cum'è scola, è poi era utilizzatu per diversi avvenimenti culturali è di spettaculazioni, per esempiu, esibizzioni, modelli di moda è festivals di musica.

Chì cosi interessanti pò vedà in a catedrale?

A Catedra di Casablanca fù custruitu in u stile neoghetticu, a so architettura tracciarà claramente i funnamenti maroccani tradiziunali.

A facciata di a catedda hè imbrata cù sculputi di sculture è arcati, ricordati di i archi di mezchei Maroccani. À u listessu tempu, nantu à a facade, pudete ancu vede 2 torres, similari à i minareti musulmani è l'edifizii di a direzzione architettonica di l'Art Déco. In i ghjorni, i turisti certamenti seranu attrae da culori di vitrostichi in l'altare parte di a catedda, decorata cù l'ornamenti geomettichi. Vitæ Vitrifiċċji è i vitugliieri stretchi di a Catedra Casablanca sò ancu funziunalità orientali in u disignu di a catedra Casablanca.

In più di visualizà l'interni di l'edifiziu, i turisti ponu scugneri a stazione in una di e turri di a cattidrali è vedere tutte e bellezza di a cità è l'ambienti di Casablanca.

Nta l'ultimi anni, parechji esibizioni arti sò stati prisintati in a Cattedrale di Casablanca, induve pudete vedere parechji antichi, antichi, mobili, quadri, strumenti musicali è sculturi. Vendita stampelli di colture, munete è cartani postale, e fotografia antica cù vista di e cità di Maroccu in u XX sèculu - ricordi ricordi da u viaghju di u paese.

Cumu ghjunghje?

A catedrale di Casablanca, chjamata a Chiesa di u Sacru Culore di Ghjesù (كاتدرائية القلب المقدس), si trova in u nordu di u parcorsu più grande di a Liga di Arabi Arabi (Maroccu). Per visità a Cattedrale di Casablanca, avete bisognu à l' aeroportu internaziunale di Casablanca, sottu u nome di Sultan Mohammed V (Mohammed V International Airport). Hè situatu 30 km à sudu di a cità.

Pudete ottene u centru di Casablanca cù taxi, train o bus. Se seguite u trasportu pùblicu , in u centru di a cità hà bisognu à cambià à un tranchite è slicitu in u tramiculu di l'Estazione Place Mohamed V. Quì hà principiatu u parcu di a Liga di l'Arabi Stati, induve a catedrale di Casablanca hè situata. Pudete truvà à a catedrale nantu à u taxi da ogni locu cunvene per voi, hè digià accustà à u costu di u viaghju in anticipu.