Sinead O'Connor hà registratu a seconda viduta di revelazione da a clinica

Uni pochi ghjorni chì u cantante irlandese Sinead O'Connor hè stata urgamente ospita in una clinica privata, è a so cunnizzioni ùn era cunnisciuta. Sfortunatamente, l'aggravamentu di malatie mentali, psichissimu manic depressive (disorder bipolari affittivu), era stasera. Sicondu i fonti privilegiati, u cantante era in una situazione finanziaria difficulu, a cumunicazione ridutta cù i so parenti à u minimu, facennu escizioni solu per un psiquiatre praticanti, steditu per parler è guidò in l'ultimi mesi una manera ferma di vita in un motel.

Sinead O'Connor hà firmatu à realizà in 2015

Video revelation pruvucò una risposta senza precedente di i fanali è parechje persone chì sinceramente prova di sustene u cantante. Contenutu Persunale Shineyd si cunvertiti in un "cunfessionali", induve i falumpuli cumunu i storii, spirienzi, manere di cuntrollà a so malatia. In risposta à parechji risposte, u cantanti arrigistrau u secondatu è u terzu vidéo, induve parlava annantu à u so statu di mente è u trattamentu in una clinica di reabilitazione.

Sò devastate è aghju bisognu di trattamentu ora, più ca mai. Hè piacè chì ùn sò micca quì vicinu à mè, ma ci sò parechje persone chì si preoccupa di mè è fà a so bestia per a mo salvezza. E ringraziu amichi chì site.
U trattamentu di u cantanti hè dura

Nota chì in i cumandamenti u cantante ùn era micca offrittu solu e parolle di sustegnu, ma ancu l'aiutu concreta:

Mi querido amicu, ti ricùardi di dicu chì si mi pensu sempre, chì ci hè bisognu à piglià è chjamà? Credu chì assai di ciò chì succideva, cumprendi a culpa di i parenti chì ùn eranu micca in ... Aghju avete un abituale cum'è in Sydney, è vi cuntentate à vedeti sempre quì sempre è in ogni mumentu! Credu chì a caccia più bona hè a musica, un novu album, aiutarà à surviglià!
Un cantante cù un fan from Sydney
Leghje ancu

Cridemu chì l'estatus di u cantanti avarà da migliurà è chì Sinayd vi piglià l'appughjate di u cunsigliu di l'amatori, splashing the pain in the songs.