Kristen Stewart, Elisabetta Banks è altre stati pruspettati di Julianne Moore à u Museum of Modern Art

U ghjornu prima d'affaccendà in New York in u Museu di l'Arte Moderna hà fattu una festa, dedicata à a famosa actress Julianne Moore. A strada di cinquanta anni, chì hè statu famosa per i so roles in i tapes "Still Alice" è "Far from Heaven", ricevenu parenti ùn solu da u patrocinatore di l'eventu - Chanel, ma ancu da i so culleghi, famiglia è amichi.

Julianne Moore

Moore è Stewart anu impressesu quelli chì sò cun vestigate interessanti

A accolta di Gala accaduta Film Benefit, organizzata da a marca Chanel, hè tenuta per a décima ora in u Museu di l'Arte Moderno di u New York. À questu avvene, i stele di a cinematografia sò onorati, chì si distingueru in l'annu. Julianne Moore per direttu pò esse cunsideratu una di l'attrici più brillanti di u nostru tempore, è a so capacità di u travagliu pudete inveci di tutti. Duranti l'annu passatu Moore hè statu in 3 filmi: "Suburbicon", "U World Full of Miracles" è "Kingsman: U Ring d'Urra".

Julianne Moore in a gala recepzione chjamata Film Benefit

À u Film Benefit evening, Julianne hè statu in una stampa brillanti, l'indimuniatu per quale hè statu prisintata cù a Chanel Fashion House. À a tapitula, Moore hè statu appena in un suit interessante di scema di culore biancu è biancu. Era cunsistitu di 3 parte: una strapless strapless, una midi media diretta è guanti altu. Se avete a cunsiderà u pruduttu in più di dettu, hè stata fatta di tela bordada cù paillettes culuriti. A cima di u cima hè stata adatta cù fringe, cum'è a dusma di a fasgona. Un altru partitu interessanti di u gruppu - un tipu di brocca, chì pudaria esse vistu nantu à a cima, fascia è guanti. In quantu à l'aghjunghje per questu un vestitore elegante, Julianna avutu un collarinu, arme è aramenti massivi di u metalu biancu cù diamanti. A pelle di stella di cinque pelle livata, è u make-up realizatu in un scambiu di culore naturali.

Julianne Moore cù a so famiglia

In più di Moore è a so famiglia, chì era urdinatu è figliola, a più attenta hè stata attraversata à l'attrice di 27 anni chì hè stata attraversata Kristen Stewart. L'estrema di Saga Twilight appareva nantu à a prisenza di a gala, ancu in un vestito Chanel. Eppuru ùn hè micca surprisante, postu chì Kristen hè unu di u principale Muses couturier Karl Lagerfeld, chì hà longu travagliatu cù sta casa di moda. L'attire di Stewart hè ancu assai interessante è chistu cuntene di trè parte: un pappagallou biancu, capigliati cun ciudelli di 7/8 longu è una chaise allargata cù manichi cortos è una massa di sacchetti. Nantu à i pedi, Kristen pudia vede sandali negli cilesti, assai simili à quelli chì sò purtati à Julianne Moore a sera. U più interessante, u pedicure di i stiddi di u cinema era u listessu: laca negra senza addevi. Questu di u stile è di u maquillaje di Stewart, u make-up fu fattu cun un focusu nantu à l'ochji, è u capeddu hè stata postu in un pienu altu.

Julianne Moore è Kristen Stewart

In più di Stewart è Moore in u fattu, pudete vede altre famose persone. Prima chì i fotò di 43 anni di l'attrìzia Elizabeth Banks, chì si prisintetanu à l'eventu in un bonu ghjuvellu biancu, u mudellu Christy Turlington, ammittìanu à u publicu un vestitivu vestitivu longu interessanti cù una fasura chiatte è decorazioni argilati. U felicitate di Julianne Moore hè vinutu u fotografu è u mudellu Helena Christensen, pruvatu nantu à un vistitu nìvuru negru è assai altri famosi.

Elizabeth Banks
Christy Tarlington
Andrew Saffir è Helena Christensen
Michael J. Fox e Tracy Pollan
Leghje ancu

Parolle di Kristen Stewart

Dopu à a sessione di photo è annantu à l'avvene, Kristen Stewart hà decisu di parlà davanti à u publicu, postu chì, quandu s'hè stata attraversata, ella incura cun Moore, no solu com'è un cumpagnu, ma ancu com'è un amicu cercanu. Hè ciò chì a ghjovana attrice hà dettu:

"Con toce Julianne quandu avemu travagliatu nantu à a film" Still Alice ". A dicu chì, de verità, u rolu di a figliola di l'heroina Moore hè stata cun mè piace. Invece ancu questu, Julianna m'hà aiutatu à capisce à a mio heroina è di prisentà e so emozioni per esse cumprinzutu à tutti. Per questu aiutu, aghju assai aghjenti per ella. In più di u travagliu, trattendu cù Moore, aghju realizatu ch'è no pocu in u spiritu. Per mè, hè a seconda mamma, veramente scritta. Aghju maiò rispettu per Julianne è à quandu aghju pigliatu solu pensendu chì avissi vulutu avè una tale mamma in a realità ".