U Boxer Mohammed Ali hè mortu

Sfurtunatamente, l'uspitalità di urgenza ùn aiutò à salvà a vita di Mohammed Ali, u ghjocintu boxeore alcuni "The Greatest", mortu u vennari. Era 74 anni.

Notte triste

A nutizia di a morte di unu di i boxeori più famosu in a storia di u boxeatu di u mondu sanu vinuti da i Stati Uniti. U rappresentante di a famiglia di u sportali hà ufficialamenti cunfermatu l'infurmazioni nantu à a morte di Ali à i media.

Bob Gunnell hà dettu chì u ghjovi, Mohammed Ali hà avutu difficultà di respira, hè statu postu in unu di i sughjetti in Phoenix. In principiu, i medichi di a clinica ùn avè micca scannatu di a so vita, ma dopu un tempu dicenu à i so parenti chì u boxeur era mutu. In a sera à u venneri, in a presenza di i so parenti, fù andatu. L'Atleta di u Seculu serà sipariu à a so patria in Louisville, Kentucky.

Sicondu l'insider, prima chì Ali s'hè malatu, hà allughjatu è falliu. U boxeur avia mancu a sensibiliità di a pelle.

Leghje ancu

Maladie crònica

"U rè di u pughjilatu" di l'anni 80 hà patutu da a malatia di Parkinson è cumbugliu hà strappatu cù 32 anni. Questa mutazione probabbilmente hà causatu cumplicazioni chì purtonu a morte.

L'annu passava era in un lettu internu per una infizia seria, ma poi i duttori hà sappiutu aiutallu. L'ultima volta hè stata vegiata in publicu l'aprili à un avvenimentu ben educatu in Arizona.

Ricurdate, per tuttu a carriera brillanti, u campionu Olimpico hà participatu in 61 battagghi, da quali hà vinciutu 56 battaghja (37 da KO).