25 fatti maravigliii nantu à i vechi lodi

"Di quale o chì, pardona?" - dumanda. Nimu ùn sanu about these amazing creatures. I tigri sò i minucci più acqua è i microorganismi più resistenti in a Terra. Piglià un grande effort di stirminate da u pianeta. I scientisti sò sempre intelligente per i so urighjini è certi pezuliarità.

Assienti: lentamenti è 25 fatti maravigliosu.

1. Quessi sò criaturi picculi corsi, u grandu di quale ùn hè micca di più d'1,5 millimetri.

2. Un pezzu d'acqua di pocu hè parechje ghjaddi, è nantu à ognunu di elli sò parechji anguli.

3. U Pacificeur di più di i dinosaure sò ... 400 milioni d'anni.

4. In manciari, l'acqua ùn hè fastidiosa. Fate senza ellu, possa ancu 10 anni!

5. Fate l'acqua di l'alcoolu è sopravvive. Pujatilu in un spaziu di acqua cun una pressione maiurata cà à l'oceanu, è sopra à questa teste.

6. Ogni ambienti per elli hè accettatu. I astronautte hà realizatu un prucessu: i liberavanu à u spaziu senza prutezzione. Nunda di successu à l'ore.

7. Lenti diretti, cum'è averia capitu, pò esse in qualse l'ambienti, ma amanu l'acqua è i posti mulluti di tuttu.

8. L 'acqua porta, bè cù bè cù l'intemperii temperi da bassa è altissima. Per esempiu, - 200 è +150 gradi C.

9. Ùn àbbia paura di l'ore è di a radiazione. Científici, in un tentativu di stirminate l'animali, pusteru in un ambiente di a radiazione una mila volte di più di quellu chì capaci di morte di una persona. Ma ùn anu subbitu sempri.

10. L'abilità incontraziu di sopra à duverà tutti i scentifichi chjamati "criptobiosi". L'ànimi anu una capacità altru: elliottonu u metabolismu, chì cascanu à un state di mità mortu, chì fa imposta di scuraghjanu.

11. Ciò parechji scientisti sò a custruura l'ipotisi chì a muderaria lenta hè un aligianu di altri civiltà. Vultonu à a Terra nantu à un cometa.

12. Dopu à a radiazzioni. A proteina di u so corpu hè aduprata da i scientisti per pruteggerà a ghjente da a radiazione.

13. Nimu di i migghiara di spezie chjamati da i scientisti sò tranquillamente. E pensanu chì ci sò più di elli.

14. Quicksilver - l'unichi criaturi chì ponu surviglià è continuanu a so vita in casu di una catastruphe in u nostru pianeta.

15. Dopu à esse in l'acqua è di siccà, a forma di u corpu di l'throttle s'assumiglia à un canna. Per pruteggiari, si cummincianu per liberà contra-congelate è trehalosa. I scientisti ùn abbandunate micca l'idea di ripetiri stu prucessu per prutege l'esperma è l'uovo.

16. U nutrimentu di quarchi beture d'acqua sò caghjuli di u vegetale. Qualchì parechji spezii prefessu di manghja altre cose.

17. U tagliu chjucu di i picciotti ùn impedisce micca di esse criati periculosi è mortichi. Attaccate e so vittime cù l'aiutu di i dritti sbagliati cum'è un cuteddu.

18. Si, senza alimenta, e spedizione pò custate 10 anni, sò insatiable in e so relazioni maritali. L'osservazioni anu dimustratu chì u prucessu intimi di i ticks dura nessuna menu una ora.

19. È certi tipi di femini in silenziosu ùn sò micca bisognu di u sessu per continuà a pusterità. In a partenogogene, a femina rinfriscà l'infurmazioni da u DNA à unu di i ova.

20. Eppuru chì parechji ùn pudìanu sente micca di u silenziu, ma era scupertu annu. U so scorsu hè u prete d'Allemagne Johann August Efroim Geze. Questu avvenimentu in u 1773.

21. Un altru fattura incontru di a radiazione. I gulinu ùn sò micca micca micca influenzatu da ellu, ma puderanu restituà a so DNA dopu l'esposizione radiation.

22. L'ore di l'acqua pò creà un ecosistema. Per esempiu, una eruzzioni vulcanica hè una opzione ideali per creà una zona morta.

23. Cubs sò nanzamenti scritti cun cchiu adulti chì ùn dividanu, ma simpricimenti crescenu a so dimensione.

24 U gargu sò ladri. E ùn ste steal food, ma l'ADN, solu per a fine di a so survival. I vittimi di u so robbe sò e ciule di pianta, bacteria è fungi.

25. U deshidratazione hè micca un problema per elli. Con ellu, battanu, diventendu un vetru chì ùn pò micca esse scuppiatu. I scienzi sò sempri più aprofundendu l'studiu di questa capacità, cridendu chì questu pò conduce à una mellura in i dispositi elettroni.