Un gattu cun un ochju verdu è verde hà guadagnatu l'Internet!

Sì avete sempre cunsiderate cum'è un amatori di cane, allura si vi vede stu cat, pudete cambià a vostra credenze!

È ùn hè maravigghiusu, perchè u babbu biancu chì hè chjamatu Alosh (Aloş) Internet in u muvimentu fù chjamatu u caticu più bellissima in u mondu è à questu ora ùn hè micca truvatu un competidor!

Sì, vi vede in i so boni occhi! E ellu, sicuru, vi darà un ochju u catu da u cartoon "Shrek", ma a so unicu in un altru.

Alosh hà una caratteristiche rara - un culore differenti di l'iris di l'ochji diritti è dritti (l'heterocromia). Ùn deve micca rigurosu fluffy, ùn face micca a so visione o sensibilità, ma solu hè u risultatu d'un eccessu o una mancanza di pigmentu melanina.

Allora, oghje Alosha hè gialla di dui anni, vive in Turcu è a so razza hè chjamata "Van turca". Hè struitu chì i rapprisentanti di sta razza sò in particulari speciale - sò assai piaciuti di l'acqua, sinceramente l'expressione di gioia per u maestru è ancu u rispettu di i cani! Pudete crede?

Allora, Aloshu hà sappiutu di fà ciò chì i milioni di e zitelli in Instagram ùn ponu fà - ellu aghjunghjene un paru di millaie di gustosi ogni ghjornu è recolle abbonati. Eppuru, quelli, in turnu, sò pronti tutti i ghjorni per andà in a pagina di una fugliosa bianca di neve cun un oligettu verdi è verde, per osservà a so rutina stella.

A strada, Alosh hè stendu à tè è da voi!