Ekaterina Smolina - cape

A casa di a moda di Catherine Smolina hè più cunogna in u nostru paese, è un pocu fora di e so cunfini. A robba di Catherine Smolina hè una sfarente in modu è cunfortu è bellezza. U designer tena sempre attentatu i funti femminili di u sessu fair, è ùn ùn scurdà di quale tempore vivemu, perchè e so cullizzioni ùn anu micca e cose chì si saria incùmodu o solu impussibile di camandà ogni ghjornu. A spessu in i colecuzzioni di Smolin pò vedà ancu certi signalli di u sportiu sportu , quale ella tocca fora, chì, in fine, sò tutte e cose, incredibbilmente elegante è ricchienti. In generale, pudemu dì chì u eccillintu Ekaterina Smolina crea una moda per i persone, per e strade, ma à u listessu modu, in certi modi, ella resta fiducia à e tradizione di alta moda. Più più ca avutri cosi, incidentamenti, sò troches cunnisciuti, chì ùn sò micca menu eleganti chì vistimenti. Fighjemu in l'infurmazioni di ciò chì u pilu di Catherine Smolina è per quessa chì sò assai apprezzati.

Capo un vistitu - Ekaterina Smolina

U designer, sicuru, crea assai ropa. In e so cullezzione ci sò e faldes, blusas, ghjerù, magliette è vestiti, è ancu sacchetti è scarpi. Ma a maiò parte di tuttu, sta casa di moda, in generale, è Catherine Smolin, in particulari, sò cunnisciuti per u so capeddu veramente luxuriu. Chì ci hè a so peculiarità? In generale, deve esse nutati chì a industria di a moda hà longu cura di tutte l'armari di ciò chì tocca, ma dinò perchè l'armata ùn hè micca mancanza di gràzia è si trova usatu ùn solu per guardà u calore in i ghjorni friddi è frizzati di u calendariu, ma ancu per a bellezza, chì per parechje zitelli hè fattore più impurtante. Ma tutti i stessi, ancu in contru à i sfondate di parechje cullizzioni di e più famusi di e famiglii famusi famosi, i capi di Ekaterina Smolina si cunfundini di una manera digna.

Comu chjamatu cusì, tutte e cullezzione di stu designer hè un stilu femininu, eleganti è infallible. À u stessu tempu in i cullezzione ci pò esse un spaziu di sport o stile di strada, chì aghjunghje à e cose una picculu fugliale chjaru. Ma quì hè quì chì in u stemma di u disignu Ekaterina Smolina ùn hè pocu spumante, perchè hè quellu chì sò assai simili à vestiti. Di sicuru, per cunfundassi u mantellu cù u vestitu ùn sanu micca travagliatu, perchè i materiali sò diffirenti, è u tagliu hè sempre diversu, ma hè solu impussibile di nigà a sophistiazione di sta robba sopra. In questu giacchetta vi sentate cum'è una reina, ancu una corona per questu ùn sarà micca esse dumandata.

È in a galerie sottu pudete vede a photo di u mantellu di Catherine Smolina da a nova coleta per u vaghjimu di questu annu.